• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
19
در پی اشتباه پیش آمده در جا‌به‌جایی دو فوتی در بیمارستان؛

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 12097
  • 26 مهر 1399 - 14:16
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان عذرخواهی کرد
ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری پایان ماه صفر و آرزوی قبولی عزاداری هم‌وطنان و آرزوی سلامتی برای همه در این روزهای شیوع کرونا، لازم دانستم در رابطه با اشتباه پیش آمده در بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان پیرامون جا به جایی سهوی دو فوتی...

متن ارسالی روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این رابطه در ادامه می آید:

“باسلام.
ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری پایان ماه صفر و آرزوی قبولی عزاداری هم‌وطنان و آرزوی سلامتی برای همه در این روزهای شیوع کرونا، لازم دانستم در رابطه با اشتباه پیش آمده در بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان پیرامون جا به جایی سهوی دو فوتی، ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده به استحضار می رساند، جا به جا شدن دو میت در زمان تحویل از سردخانه بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان به دلیل تشابه اسمی دو فوتی کرونا در یک روز و به دلیل اشتباه یکی از پرسنل سردخانه این بیمارستان بوده است که موجب رنجش دو خانواده عزیز همشهری و کدورت سایر شهروندان شده است.

مسلما هیچ کدام از پرسنل زحمت‌کش بیمارستان در هر سطحی نمی‌خواهند رنجی بر رنج هم‌وطنان افزوده شود، آنهم پرسنلی که در این روزهای سخت شیوع کرونا با جان و دل در حال خدمت‌رسانی و فداکاری در سنگر مقابله با کرونا در بیمارستان هستند.

اینجانب از اشتباه پیش آمده که با همراهی دو خانواده عزیز متوفی رفع شد، عذرخواهی مجدد کرده و به عنوان رئیس بیمارستان امام رضا(ع) ضمن بازخواست پرسنل مربوطه، علی‌رغم مشکلات این روزهای کرونایی، کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی در بیمارستان و خستگی پرسنل به خاطر حجم شیوع کرونا در شهرستان، تمام تلاش خود را خواهم کرد تا چنین اتفاقاتی تکرار نشود و انشاالله با همراهی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم، بار درمان از دوش مدافعان سلامت کاهش یافته و این ویروس منحوس برچیده شود.

دکتر نرگس جهانگیری
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان”

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12097

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. اینطور به بیماران رسیدگی می کنند باید چنین مواردی پیش بیاید چون از ساعت دونیم بعد ظهر مورخه دهم فروردین هزار چهارصد آمدیم توی بخش اورژانس تتا ساعت ده شب هنوز دکتر نیامد واقعا پزشکان برای پول خیلی زحمت می کشند نه برای مریض که خدا خیرشان بدهد با این مسیولین پزیری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.