• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا

رقابت سخت سیرجانی‌ها در تایلند

  • کد خبر : 12704
  • 13 مهر 1400 - 14:59
رقابت سخت سیرجانی‌ها در تایلند

تیم والیبال سیرجان راهی تایلند شد تا در رقابت های جام باشگاه های آسیا به میدان رود. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، از روز دیگر در از شهر ناخون تایلند آغاز می‌شود و فولاد سیرجان نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود. سیرجانی‌ها با سرمربیگری سعید رضایی رهسپار شرق آسیا هستند.پرافتخارترین تیم ایران در جام […]

تیم والیبال سیرجان راهی تایلند شد تا در رقابت های جام باشگاه های آسیا به میدان رود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، از روز دیگر در از شهر ناخون تایلند آغاز می‌شود و فولاد سیرجان نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود. سیرجانی‌ها با سرمربیگری سعید رضایی رهسپار شرق آسیا هستند.
پرافتخارترین تیم ایران در جام باشگاه‌های آسیا پیکان است که هفت عنوان قهرمانی دارد که رکوردی دست نیافتنی می‌نماید. صنام، پیکان، بنیاد شهید، استقلال، فتح، فولاد، آبگینه، کاله، شهرداری ورامین، سایپا، بانک ملی و خاتم اردکان، بانک سرمایه نمایندگان ایران در ادوار مختلف رقابت‌ها بودند.
در جمع بازیکنانی که در باشگاه‌های آسیا درخشیدند، شهرام محمودی با سه جایزه بهترین بازیکن مسابقات سرآمد است. بهنام محمودی، محمد سلیمانی (دو بار)، پیمان اکبری، حمزه زرینی، علیرضا جلالی بازیکنانی بودند که ارزشمندترین شناخته شدند.
تیم سیرجان در شرایطی عازم تایلند است که تا آخرین لحظه تکلیف صابر کاظمی برای همراهی این تیم معلوم نبود. اما در نهایت او هم مانند علیرضا بهبودی که فصل پیش با سیرجان قهرمان ایران شده بودند، اعزامیان را همراهی می‌کنند.
در تیم فولاد که یک قطر پاسور صربستانی دارد، بازیکنانی، چون محمد رضی، مهدی جلوه، رامین خانی، سعید رنجبر، محمد صادقی، سپهری راد، مصطفی حیدری و رسول شهسواری عضویت دارند و شهروز همایون فرمنش از تیم شهداب به عنوان یار کمکی در خدمت فولاد سازان قرار دارند.
این تیم در دور مقدماتی با نماینده تایلند، فیلیپین، العربی قطر و ازبکستان همگروه است. گفتنی است جام باشگاه آسیا برای نخستین بار در سال ۱۹۸۹ با عنوان جام صلح و دوستی آغاز شد و سپس جام باشگاه‌های آسیا لقب گرفت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.