• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

سوشا مکانی اموال باشگاه پرسپولیس را توقیف کرد

  • کد خبر : 12483
  • 14 شهریور 1400 - 19:51
سوشا مکانی اموال باشگاه پرسپولیس را توقیف کرد

پرونده سوشا مکانی منجر به صدور حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس شد. آرش شکرریز نماینده سوشا مکانی در پرونده شکایت او از باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پیگیری مطالبات این دروازه بان اظهار داشت: وی مبلغی را به محمد علیپور، مشاور وزیر نفت بدهکار است و به این دلیل که ۲ سال است در کشورمان […]

پرونده سوشا مکانی منجر به صدور حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس شد.

آرش شکرریز نماینده سوشا مکانی در پرونده شکایت او از باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پیگیری مطالبات این دروازه بان اظهار داشت: وی مبلغی را به محمد علیپور، مشاور وزیر نفت بدهکار است و به این دلیل که ۲ سال است در کشورمان حضور ندارد، نتوانست این مبلغ را به وی پرداخت کند. پس از شکایت علیپور به دادگاه، اجراییه‌ای صادر شد. پس از رسیدن این اجراییه درباره توقیف اموال نزد شخص ثالث به پرسپولیس، این باشگاه اعلام کرد چنین مبلغی به مکانی بدهکار نیستیم و پرونده هنوز قطعی نشده است.
وی افزود: باشگاه پرسپولیس اجراییه را به کمیته وضعیت نشان داده و اعلام کرده اجراییه از دادگاه آمده و نباید این پول را به کمیته وضعیت پرداخت کنیم بلکه باید این مبلغ را به حساب دادگاه بریزیم. همان روز به جمشید نورشرق(رئیس کمیته وضعیت) گفتم وقتی می‌گویید باشگاه پرسپولیس تمام بدهی‌ها را پرداخت کرده یعنی طبق ماده ۸۹ قانون اجرای احکام مدنی باید پرسپولیس پول را به حساب دادگاه واریز و فیش را به وضعیت ارائه کرده باشد. به همین دلیل باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بدون ارائه این فیش غیرقانونی است.

نماینده سوشا مکانی اضافه کرد: وقتی قاضی دادگاه شعبه ۱۲۹ باهنر متوجه شد باشگاه پرسپولیس اظهارات خلاف واقعی را مطرح کرده و رای کمیته استیناف مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس قطعی است، حکم توقیف اموال این باشگاه را صادر کرد. من هیمن حکم توقیف را ترجمه کرده و در اختیار مقامات AFC  قرار می‌دهم.  این پول باید طبق ماده ۸۹ قانون اجرای احکام مدنی باید به حساب دادگاه واریز می‌شد یا به ما پرداخت می‌شد که چنین اتفاقاتی رخ نداده است. پاسخگوی عواقب این کار هم افرادی هستند که اظهارات خلاف واقع نزد مقامات قضایی و کمیته وضعیت انجام داده بودند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12483

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.