• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
سرپرست فرمانداری سیرجان:

سیرجان با وحدت توانسته سطح خود را از استان عبور دهد

  • کد خبر : 4816
  • 16 تیر 1398 - 20:16
سیرجان با وحدت توانسته سطح خود را از استان عبور دهد

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: سیرجان یک شهر فرهنگی و تاریخی است با آثار بسیار ارزشمند که با وحدت بین هنرمندان و دستگاه‌های فرهنگی توانسته خود را از سطح منطقه‌ای و استانی عبور دهد. نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان عصر گذشته پیرامون برگزاری رویداد هنرهای معاصر با محوریت دو […]

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: سیرجان یک شهر فرهنگی و تاریخی است با آثار بسیار ارزشمند که با وحدت بین هنرمندان و دستگاه‌های فرهنگی توانسته خود را از سطح منطقه‌ای و استانی عبور دهد.

نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین محمود آبادی سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان عصر گذشته پیرامون برگزاری رویداد هنرهای معاصر با محوریت دو باغ سنگی سیرجان و شاهزاده ماهان با حضور اهالی رسانه شهرستان برگزار شد.

محمودآبادی اظهارداشت: باغ سنگی سیرجان یک باغ منحصر به‌فرد است که حضور جمعی از هنرمندان برجسته کشوری فرصت مناسبی برای معرفی آن است.

وی افزود: رسالت خبرنگاران در این رویداد بسیار مهم است تا به جای مطرح کردن نقاط منفی و اتفاقات نامناسب شهرستان به ارائه اخبار مفیدی از رویدادهای فرهنگی از این دست بپردازند.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان افزود: این رویداد یک بهانه بسیار خوب برای پوشش نقاط قوت است تا به کشور نشان دهیم سیرجان یک شهر فرهنگی و تاریخی است با آثار بسیار ارزشمند که با وحدت بین هنرمندان و دستگاه‌های فرهنگی توانسته خود را از سطح منطقه‌ای و استانی عبور دهد.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌های شهرستان می خواهم با وحدت و همدلی ما را در این رویداد همراهی کنند و نتایج مثبت این اتفاق را منعکس کنند.

محمود آبادی با اشاره به اینکه ایده های برگرفته از باغ سنگی در این رویداد به صورت آثار هنری تولید خواهد شد گفت: در این رویداد هنرمندان تراز اول کشوری با مفهوم باغ ، از دو باغ مذکور ایده گرفته و آن را عملیاتی می کنند که در فازهای بعدی طرح در قالب کتاب چاپ شده و به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرند کتابی که از این ایده ها چاپ می شود یک اثر ماندگار خواهد بود که این دو باغ را به دنیا معرفی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4816

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.