• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
13

فرمانده سپاه استان کرمان از کارگاه تولید ماسک بسیج سیرجان بازدید کرد

  • کد خبر : 10648
  • 23 فروردین 1399 - 20:06
فرمانده سپاه استان کرمان از کارگاه تولید ماسک بسیج سیرجان بازدید کرد

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از کارگاه تولید ماسک بسیج شهرستان سیرجان بازدید کرد و در جریان تولید ماسک در این شهرستان قرار گرفت. سردار معروفی در حاشیه این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه استان کرمان در کنترل و مدیریت کرونا در استان و قطع زنجیره انتقال این ویروس […]

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از کارگاه تولید ماسک بسیج شهرستان سیرجان بازدید کرد و در جریان تولید ماسک در این شهرستان قرار گرفت.

سردار معروفی در حاشیه این بازدید با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سپاه استان کرمان در کنترل و مدیریت کرونا در استان و قطع زنجیره انتقال این ویروس در سطح جامعه اظهار داشت:  سپاه پاسداران یک نهاد رسالت‌محور و تکلیف‌گراست و در هر عرصه‌ای که نیاز باشد ورود می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد انعطاف‌پذیر است عنوان کرد: سپاه گاهی در زمان در سیل و زلزله به میدان می‌آید و گاهی در زمان شیوع کرونا به صحنه آمده تا به رفع کمبودها و نیازهای جامعه کمک کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نیاز استان به ماسک و کمبودهایی که در این حوزه احساس می‌شد گفت: کارگاه‌های تولید ماسک بسیج در تمام شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

وی با عنوان اینکه امروز در استان کرمان ۱۱۰ کارگاه تولید ماسک بسیج در حال فعالیت است افزود: روزانه حدود ۵۵ هزار ماسک در این کارگاه‌ها با کمک خواهران بسیجی تولید می‌شود.

معروفی با بیان اینکه ما تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کنیم گفت: امروز کارگاه تولید لباس بیمارستانی در استان داریم، قرارگاه زیستی سپاه نیز در استان در حال فعالیت است، در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌ها در کنار دیگر دستگاه‌ها حضور داشته و در طرح غربالگری مردم کمک می‌کنیم.

روزانه هزار تا هزار و ۵۰۰ ماسک در کارگاه تولید ماسک سپاه ناحیه سیرجان توسط بسیجیان تولید می‌شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.