• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
33
گل گهر بالاخره نخستین برد فصل را کسب کرد

مجید جلالی؛ آغاز عملیات نجات در دهمین بازی!

  • کد خبر : 9634
  • 05 دی 1398 - 9:21
مجید جلالی؛ آغاز عملیات نجات در دهمین بازی!

آقا مجید در شرایطی از نخستین برد تیمش به وجد آمده که قطعا گل‌گهری‌ها برای رسیدن به هدف و بقا در لیگ برتر راه سخت و طولانی در پیش دارند. یک بازی از نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم هم برگزار شد و تیم‌ها به تعطیلات رفتند. در این بین یک اتفاق قابل توجه افتاد […]

آقا مجید در شرایطی از نخستین برد تیمش به وجد آمده که قطعا گل‌گهری‌ها برای رسیدن به هدف و بقا در لیگ برتر راه سخت و طولانی در پیش دارند.
یک بازی از نیم فصل دوم لیگ برتر نوزدهم هم برگزار شد و تیم‌ها به تعطیلات رفتند. در این بین یک اتفاق قابل توجه افتاد که در حجم زیادِ اخبارِ مربوط به استراماچونی و استقلال و دیگر تیم‌های پرهیاهو، به عبارتی گم شد. این اتفاق مربوط یه جدول مسابقات می‌شد و یکی از معدود خط تیره‌های جدول از بین رفت. تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در ۱۵ بازی و به عبارتی یک نیم فصل کامل اصلا طعم برد را نچشیده بود، بالاخره عدد صفر مقابل تعداد بردهایش پاک شد.
گل گهر سیرجان فصل گذشته موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند و فصل جاری را با ونیکو بگوویچ آغاز کرد. اما کسب تنها ۳ امتیاز از ۶ بازی و کنار رفتن از رفابت‌های جام حذفی باعث شد مدیران باشگاه حکم به برکناری این مربی کروات بدهند. وینگو در شرایطی ۱۲ مهر، سیرجان را ترک کرد و راهی کرواسی شد که برکناری او و اولین تغییر روی نیمکت مربیان در فصل نوزدهم محسوب می‌شد. بعد از آن عملیات نجات این تیمِ تازه صعود کرده به لیگ برتر توسط مجید جلالی آغاز شد. عملیاتی که شروع موفقیت در آن، بازی به بازی تمدید شد و سیرجانی‌ها تا پایان نیم فصل نخست نتوانستند به آنچه که منتظرش بودند، دست پیدا کنند.
مجید جلالی تا قبل از بازی دیروز مقابل ماشین‌سازی که معوقه از هفته یازدهم بود از ۹ بازی، صاحب ۴ مساوی، ۵ باخت، ۲ گل زده و ۹ گل خورده شده بود و در واقع نشانه‌هایی امیدبخش برای موفقیت در عملیات نجات وجود نداشت. گرچه آقامعلم در نشست‌های خبری با اشاره به فوتبالی که شاگردانش ارائه می‌کردند و موقعیت‌هایی که خلق می‌کردند، تاکید داشت که تیمش حسابی رو به جلو حرکت می‌کند؛ اما خب بدیهی‌ست که این تیم برای فرار از منطقه سقوط تنها به کسب امتیاز احتیاج دارد. با تمام این اوصاف بالاخره نخستین برد برای گل گهری‌ها از راه رسید و آن‌ها ماشین‌سازی را با یک گل شکست دادند.
مجید جلالی بعد از این بازی در نشست خبری گفت: «این پیروزی امید زیادی به تیم داد و نگاه ما به آینده مثبت است.» جلالی با جملاتی تهییج‌کننده، صحبت‌هایش را ادامه داد: «می‌خواهم این برد و این روز را، روز شروع دوره بزرگ برای گل‌گهر بنامم و آن را به همه هواداران که خالصانه از ما حمایت کردند، تقدیم کنم.»
آقا مجید در شرایطی اینچنین از نخستین برد تیمش به وجد آمده که قطعا گل‌گهری‌ها برای رسیدن به هدف و بقا در لیگ برتر راه سخت و طولانی‌ای در پیش دارند. گل‌گهر سیرجان در حال حاضر از ۱۶ بازی با یک برد، ۷ مساوی و ۸ شکست، تنها ۱۰ امتیاز دارد و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. البته امتیازات کم ۳، ۴ تیم بالای گل‌گهر از جمله پیکان، سایپا و پارس جنوبی جم که تنها ۳، ۴ امتیاز بیشتر دارند، می تواند جلالی و شاگردانش را امیدوار نگه دارد؛ به شرطی که طبق گفته خودِ آقا مجید واقعا برد مقابل ماشین‌سازی، شروع دوره بزرگ برای گل‌گهر باشد و این تیم به کسب ۳ امتیاز دیدارها ادامه دهد.
گل‌گهر سیرجان در هفته هفدهم مسابقات با سایپا رو در رو می‌شود و کسب ۳ امتیاز این دیدار برای ابراهیم صادقی و مجید جلالی از نان شب هم واجب‌تر است.
مجید جلالی پیش از گل‌گهر که اکنون هدایت آن را بر عهده دارد، سرمربی ۹ تیم لیگ برتری دیگر هم بوده است که شامل صباباتری، شهید کندی یزد، استقلال اهواز، فولاد خوزستان، تراکتور، سایپا، پیکان، نساجی و پاس تهران (در ۲ مقطع) می‌شود و یک قهرمانی با پاس در لیگ برتر سوم و قهرمانی جام حذفی فصل ۸۴-۸۳ و سوپرجام همین فصل را با صباباتری در کارنامه‌اش دارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9634
  • منبع : ایران آنلاین

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.