• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10
با انتخاب ایگور کولاکوویچ

سر مربی تیم والیبال گل‌گهر مربی تیم ملی شد

  • کد خبر : 1323
  • 06 اردیبهشت 1397 - 7:36
سر مربی تیم والیبال گل‌گهر مربی تیم ملی شد

سرمربی تیم دسته یکی گل گهر سیرجان به عنوان مربی تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت‌ها انتخاب شد. تیم ملی والیبال ایران این روزها در اردو به سر می‌برد تا برای رقابت‌های لیگ ملت‌ها (لیگ جهانی سابق) آماده شود. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی بازیکنان خود برای نخستین مرحله مسابقات لیگ […]

سرمربی تیم دسته یکی گل گهر سیرجان به عنوان مربی تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت‌ها انتخاب شد.

تیم ملی والیبال ایران این روزها در اردو به سر می‌برد تا برای رقابت‌های لیگ ملت‌ها (لیگ جهانی سابق) آماده شود.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی بازیکنان خود برای نخستین مرحله مسابقات لیگ ملت‌ها را اعلام کرد و در این بین از نفراتی که به عنوان مربی در کنار وی حضور خواهند داشت نام برد.

ناصر شهنازی، یکی از مربیانی است که به همراه پیمان اکبری ، سعید رضایی و دراگان کوبیلسکی دستیاران کولاکوویچ در این مسابقات خواهند بود. اکبری، رضایی و کوبیلسکی پیش از این نیز در کنار کولاکوویچ حضور داشتند اما نام ناصر شهنازی به این لیست اضافه شده است.

باید دید به چه دلیل تیم ملی والیبال ایران این بار به جای سه دستیار، چهار دستیار در کادر فنی خواهد داشت. حضور مربی مانند ناصر شهنازی که در لیگ والیبال هدایت تیم دسته یکی گل گهرسیرجان که در لیگ دسته یک عنوان سومی مشترک را بدست آورد، را بر عهده داشت، نیز سوال برانگیز است. هر چند ناصر شهنازی پیش از این سابقه حضور در تیم های ملی را به عنوان مربی داشته است اما شاید بهتر بود کولاکوویچ به مربیان لیگ برتری که نتایج بهتری نیز کسب کرده بودند نیز فرصت حضور در ترکیب کادر فنی را می‌داد.

با این حال تیم ملی والیبال ایران با همین کادر فنی راهی مسابقات لیگ ملت ها خواهد شد. این مسابقات از سوم خرداد ماه برگزار خواهد شد. با اعلام فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی شهر رن فرانسه برگزار می‌شود، در گروه یک با تیم‌های فرانسه، استرالیا و ژاپن هم‌گروه است و باید از روز جمعه چهار خردادماه کار خود را آغاز کند.

در هفته دوم که از ۱۱ تا ۱۳ خرداماه به میزبانی سن جوآن آرژانتین برگزار می‌شود تیم ایران در گروه ۷ با آرژانتین، کانادا و ایتالیا هم‌گروه است.

از روز جمعه ۱۸ خردادماه هفته سوم به میزبانی شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود که والیبالیست‌های ایران در گروه ۱۱ باید با تیم‌های روسیه، برزیل و چین دیدار کنند. همچنین در هفته چهارم تیم‌های والیبال ایران در گروه ۱۵ با تیم‌های آمریکا، لهستان و صربستان هم‌گروه است و باید از ۲۵ خرداماه در ایلینویز آمریکا به مصاف حریفان قدرتمندش برود.

در هفته پایانی دور گروهی که از اول تا سوم تیرماه انجام می‌شود تیم ملی والیبال ایران باید در تهران به مصاف تیم‌های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی برود. مرحله نهایی لیگ ملت‌ها از ۱۳ تیرماه با حضور شش تیم در شهر لیل فرانسه آغاز می‌شود و تا ۱۷ تیرماه ادامه پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1323

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.