• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12
مدیرکل ورزش و جوانان:

موفقیت‌های ورزشی زمینه‌ساز توسعه استان است

  • کد خبر : 11691
  • 03 شهریور 1399 - 10:40
موفقیت‌های ورزشی زمینه‌ساز توسعه استان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امسال موفقیت‌ها و افتخارآفرینی ورزش استان، غروری مثال زدنی بین مردم رقم زده که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه ورزش همگانی، کشف و شکوفایی استعدادها در رشته های مختلف ورزشی ‌شود. میثم پاریزی با اشاره به حضور گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در لیگ برتر کشور افزود: لیگ دسته یک فوتبال کشور […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امسال موفقیت‌ها و افتخارآفرینی ورزش استان، غروری مثال زدنی بین مردم رقم زده که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه ورزش همگانی، کشف و شکوفایی استعدادها در رشته های مختلف ورزشی ‌شود.

میثم پاریزی با اشاره به حضور گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در لیگ برتر کشور افزود: لیگ دسته یک فوتبال کشور امسال تقابل ۲ تیم از کرمان با ۲ تیم از اراک بود که ما جایگاه نخست و سومی را کسب کردیم و اراکی‌ها دوم و چهارم شدند.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال مس رفسنجان علاوه بر قهرمانی در لیگ دسته یک، به لیگ برتر کشور صعود کرد و مس کرمان با عنوان سومی رقابت‌ها از صعود بازماند که در سایه تعامل، دوستی، همدلی و همراهی می‌توانیم در سال آینده با ثبات مدیریتی و تقویت نقاط ضعف تیم فوتبال مس کرمان نیز قاطعانه به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طی سالی که گذشت زحمات زیادی برای مجموعه باشگاه‌ها کشیده شد و افتخارات زیادی رقم خورد و مس کرمان با یک تفاضل گل نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

وی بیان داشت: فوتبال ویترین ورزش کرمان است که در کنار آن آسیایی شدن تیم هندبال پس از ۳۱ سال و قهرمانی در لیگ برتر، سومی تیم تکواندو، هفتمین قهرمانی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و سومی شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان، قهرمانی تنیس روی میز شهربابک، قهرمانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان رقم خورد.

پاریزی تصریح کرد: به لحاظ تعداد تیم‌ها در رقابت‌های لیگ های کشوری این روزها ورزش استان در اوج اقتدار و افتخار خود قرار دارد که جا دارد از دست اندرکاران این حوزه قدردانی کنیم و با تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌ها می‌توانیم هنوز شرایطی بهتر از وضع موجود را تجربه کنیم.

وی افزود: استان کرمان با برنامه محوری می‌توان در رقابت‌های المپیک کسب سهمیه کنیم و با تعامل رسانه‌ها مدیون شاهد آرامش ورزش استان باشیم و باید تمامی افراد در هرجایگاهی خود را ارتقا دهند که در نهایت ورزش استان را بهتر از امروز ببینیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11691
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.