• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران از دید رسانه اماراتی

  • کد خبر : 12809
  • 15 مهر 1400 - 15:05
نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران از دید رسانه اماراتی

یک رسانه اماراتی به بررسی نقاط قوت تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با امارات در انتخابی جام جهانی پرداخت‌.روزنامه البیان امارات در شماره امروز به تحلیل مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دبی پرداخته است.در پیش بازی این روزنامه آمده است: تیم ملی امارات امشب در ورزشگاه الوصل برای رسیدن به اولین […]

یک رسانه اماراتی به بررسی نقاط قوت تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با امارات در انتخابی جام جهانی پرداخت‌.
روزنامه البیان امارات در شماره امروز به تحلیل مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در دبی پرداخته است.
در پیش بازی این روزنامه آمده است: تیم ملی امارات امشب در ورزشگاه الوصل برای رسیدن به اولین پیروزی خودش در مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی تلاش می‌کند، در حالی که در دو بازی قبلی خودش تنها دو امتیاز به دست آورده و به خوبی می‌داند این نتایج برای تحقق رویاهایش کافی نیست.
بازیکنان امارات با اعتماد بنفس و انگیزه زیادی وارد این بازی خواهند شد و می‌خواهند به رقابت برای رسیدن به یکی از سهمیه‌های صعود بازگردند. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. امارات به دنبال جبران نتایج دو هفته گذشته است در حالی که تیم ملی ایران تلاش می‌کند صدرنشینی خودش را در گروه حفظ کند و به همین دلیل هر دو تیم به دنبال پیروزی خواهند بود و تساوی برای آنها رضایت بخش نیست.
فن مارویک سرمربی تیم ملی امارات در این بازی ابتدا به دنبال دفاع از دروازه و استفاده از ضد حملات خواهد بود. مارویک در خط دفاعی خلیفه الحمادی را در کنار شاهین عبدالرحمن قرار می‌دهد که با توجه به مصدومیت ولید عباس جانشین این بازیکن شده است. در خط میانی هم ماجد حسن در کنار عبدالله رمضان یا ماجد راشد قرار می‌گیرد و خلفان مبارک بازیساز تیم خواهد بود. همچنین لیما، کایو و علی مبخوت مثلث تهاجمی تیم را شکل می‌دهند. تیم ملی ایران که در دو هفته گذشته عملکرد خوبی از خودش نشان داده به قوای جسمانی و تجربه بازیکنانش تکیه می‌کند، خصوصا با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان این تیم در لیگ‌های اروپایی و عربی بازی می‌کنند.
یکی از ویژگی‌های این تیم هماهنگی در دفاع، همچنین انتقال بازی با حملات همه جانبه و پرتعداد است که از نقاط قوت تیم ایران به شمار می‌رود  به خصوص با حضور دو بازیکن شاخص مثل سردار آزمون و مهدی طارمی. مربی ایران توانایی بازیکنان امارات را به خوبی می‌شناسد و بر همین اساس سلاح آنها بازی هجومی با حفظ استحکام خط دفاعی خواهد بود، چرا که دریافت گل می‌تواند برنامه‌های آنها را تغییر بدهد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.