• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

نهادهای نظارتی به قرارداد ویلموتس ورود کنند

  • کد خبر : 10792
  • 25 فروردین 1399 - 20:12
نهادهای نظارتی به قرارداد ویلموتس ورود کنند

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد نهادهای نظارتی باید به چگونگی ورود مارک ویلموتس به ایران و پرداختی‌ به او ورود کنند.بیژن ذوالفقارنسب درباره شکایت ۶ میلیون یورویی مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و اینکه تا همین حالا نیز دو میلیون یورو(بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان) به او پول داده شده، عنوان کرد: من به […]

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد نهادهای نظارتی باید به چگونگی ورود مارک ویلموتس به ایران و پرداختی‌ به او ورود کنند.
بیژن ذوالفقارنسب درباره شکایت ۶ میلیون یورویی مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران و اینکه تا همین حالا نیز دو میلیون یورو(بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان) به او پول داده شده، عنوان کرد: من به جزییات قرارداد ویلموتس آشنا نیستم و در فدراسیون فوتبال کسی اجازه نمی دهد که به اسناد و مدارک مالی سرکشی کنم اما تا همین جایی که از مقامات فدراسیون فوتبال شنیدم و خبر دارم، اتفاقات عجیبی رخ داده است.
وی ادامه داد: در گذشته اینطور بود که قبلا هر کار نابجایی در فدراسیون فوتبال رخ می‌داد خودشان داخل خودشان حل می‌کردند. اگر رقم قرارداد یک مربی غیرمنطقی و غیرمعقول بود، خودشان موضوع را پایان می‌دادند اما الان شرایط طوری شده که هیچ کس هیچ کاری نمی‌کند واین را باید به فال نیک بگیریم که حداقل خیالمان راحت است هیچ کس کاری انجام نمی‌دهد!
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه ویلموتس تاکنون ۲ میلیون یورو پول گرفته تا هنگ‌کنگ و کامبوج را ببرد و الان هم شکایت کرده، گفت: این مسائل غیرعقلانی و برای ما عجیب است. من فکر می‌کنم نهادهای نظارتی حتی بالاتر از وزارت ورزش به ماجرای قرارداد و پرداختی‌ به ویلموتس ورود کنند و ببینند چه اتفاقی رخ داده است.
ذوالفقارنسب ادامه داد: معمولا در اینجور شرایط افراد یا گروه‌هایی که کارهایی در این سطح انجام می‌دهند و منافعی را برای خودشان متصور شدند، هیچ اثری از خود نمی‌گذارند و این سال‌های سال است که در فدراسیون‌های ورزشی و به خصوص فوتبال رواج پیدا کرده است. الان هم اگر می‌بینید هیچ‌کس در فدراسیون فوتبال آوردن مارک ویلموتس با این شرایط را به ایران گردن نمی‌گیرد و واکنشی نشان نمی‌دهد به همین خاطر است.
وی در پایان افزود: در این شرایط کرونایی همه موضوعات و علی‌الخصوص فوتبال به حال خود رها شده است. البته برخی امور جاری انجام می‌شود اما بهتر است ما هم به مردم توصیه کنیم که خانه بمانند و رعایت‌های بهداشتی انجام دهند و به فوتبال کاری نداشته باشیم!

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10792
  • منبع : ورزش سه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.