• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

واکنش قلعه‌نویی به قهرمانی تاریخی استقلال

  • کد خبر : 15650
  • 10 خرداد 1401 - 9:30
واکنش قلعه‌نویی به قهرمانی تاریخی استقلال

فصل برای استقلال به پایان رسید؛ با قهرمانی و تصاحب رکوردهای متفاوت از جمله یک فصل شکست‌ناپذیری.امیر قلعه نویی مربی از جنس آبی که پر افتخار ترین مربی لیگ برتر به حساب می آید به بهانه این جام هم به استقلالی ها تبریک گفت و هم حرف های دلش را زد.امیر قلعه نویی بعد از […]

فصل برای استقلال به پایان رسید؛ با قهرمانی و تصاحب رکوردهای متفاوت از جمله یک فصل شکست‌ناپذیری.
امیر قلعه نویی مربی از جنس آبی که پر افتخار ترین مربی لیگ برتر به حساب می آید به بهانه این جام هم به استقلالی ها تبریک گفت و هم حرف های دلش را زد.
امیر قلعه نویی بعد از قهرمانی استقلال صحبت  هایش را این گونه آغاز کرد: سلام از نو؛ حرف اول، تبریک به قهرمان لیگ فوتبال ایران. استقلال است که در تاریخش جای هیچ جامی خالی نیست و همیشه پس از سختی‌ها با قدرت برمی‌گردد. این تبریک متعلق به هواداران، مدیریت و کادرفنی  باشگاه استقلال است که در تمام فصل با ثبات کار کردند و به موفقیت رسیدند.
امیر قلعه نویی ادامه می دهد: بزرگنمایی و حیثیتی کردن اتفاقات بین باشگاه استقلال و گل‌گهر نیز از اذهانی می‌آید که چندسالی است بخل، حسادت و کینه را تبدیل به سنگ کرده‌اند تا چهره دیگری از استقلال نشان دهند، به همین دلیل در این سالها با وجود پیشنهاد بازگشت دور ایستاده‌ام و همیشه فاصله خود را حفظ کرده ام تا شائبه ای به وجود نیاید و این نام بزرگ را  همیشه در قلب خود نگه داشتم و گمان می‌کنم با این کار هیچ کس نمی‌تواند استقلال را از من بگیرد. جام هایی که با حضور من در استقلال کسب شده نیز امروز در ویترین باشگاه استقلال است و در خانه من نیست و زیر سوال بردن آنها کمکی به استقلال نمی‌کند و تنها نفرت می‌سازد. در همین استقلال و کنار بزرگانش آموختم که تعهد داشتن به کاری که انجام می‌دهیم از عشق مهم‌تر است و آنچه در باشگاه پرتوان گل‌گهر انجام دادم وظیفه من بود و هست و برایم فرقی نمی‌کند چه کسی از انجام وظیفه من رنجور می‌شود. قبل‌تر این موضوع را در سپاهان، ذوب آهن و تراکتور که بیشترین آسیب را از جریانی مشخص در فوتبال ایران خوردند ثابت کردم و بدون محافظه کاری و ملاحظه پیدا و پنهان فریاد زدم و کم تهمت و ناسزا نشنیدم
امیر قلعه نویی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر این حرف ها را هم بر زبان آورد: ناسزاهایی که گاه تحملشان از توان بیرون بود و متاسفانه در این سال‌ها فضای مجازی بسیار کدر و آزار دهنده شده است و به همین خاطر مدتی از این فضا هم فاصله گرفتم. اگرچه می‌دانم عمر ناسزاها هم به اندازه عشق ورزیدن ها در دنیای فوتبال کوتاه است و گاهی این ناسزاها از دهان کسانی بیرون می‌آید که روزگاری شما را دوست داشتند. پس چه بهتر که همه پای تعهد و شرافتمان بایستیم. در پایان باز هم قهرمانی تیم استقلال را تبریک می‌گویم و امیدوارم طلسم قهرمانی سوم در آسیا هم شکسته شود. می‌دانم که مدیران متخصص، پاک،  دلسوز و توانای باشگاه گل‌گهر هم از هیچ کمک و همراهی با باشگاه استقلال در آینده دریغ نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15650
  • منبع : ورزش سه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.