• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
تهدید داعش در یک ایالت آمریکا؛

پلیس در حالت آماده باش

  • کد خبر : 13735
  • 08 آبان 1400 - 18:29
پلیس در حالت آماده باش

یک رسانه آمریکایی از اعلام آماده باش پلیس و افزایش تدابیر امنیتی در منطقه ویرجینیای شمالی به دلیل تهدید بالقوه از سوی گروه تروریستی داعش خبر داد. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از تارنمای شبکه خبری “سی.بی.اس.نیوز” باتوجه به هشدار جدید پلیس ویرجینای شمالی در آمریکا نسبت به تهدید بالقوه علیه مراکز خرید، […]

یک رسانه آمریکایی از اعلام آماده باش پلیس و افزایش تدابیر امنیتی در منطقه ویرجینیای شمالی به دلیل تهدید بالقوه از سوی گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از تارنمای شبکه خبری “سی.بی.اس.نیوز” باتوجه به هشدار جدید پلیس ویرجینای شمالی در آمریکا نسبت به تهدید بالقوه علیه مراکز خرید، نیروهای این ایالت در حالت آماده باش به سر می برند.

«کوین دیویس» رئیس پلیس شهر “فرفاکس” (پرجمعیت ترین شهر ایالت ویرجینیا) گفت: ما حضور نیروهای پلیس را در سراسر شهر از جمله معابر اصلی، مراکز حمل و نقل، میدان ها و مراکز خرید افزایش داده ایم.

پلیس همچنین اعلام کرده است که این اقدامات امنیتی تا پایان هفته جاری برقرار خواهد بود. مقامات ایالتی می گویند در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تهدید، افزایش حضور نیروهای پلیس ممکن است تا روز سه شنبه تمدید شود.

به گزارش این رسانه امریکایی، گروه تروریستی داعش پس از خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان در ماه اوت (مرداد)، فعال تر شده و مقامات آمریکایی می گویند همزمان تهدیدات سایر گروه های تروریستی بین المللی و القاعده هم در حال افزایش است.

«جان کوهن» رئیس اطلاعات وزارت امنیت داخلی آمریکا، این هفته گفت که گروه‌های تروریستی از افراد خود می‌خواهند که به تنهایی در داخل و خارج از کشور دست به اقدامات تروریستی انفرادی بزنند.  

وی افزود: «در حال حاضر ما شاهد افزایش چشمگیر فعالیت آنلاین عناصر مختلف القاعده و داعش هستیم.

ویرجینیای شمالی بخشی از ایالت ویرجینیا است که دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و پرجمعیت‌ترین منطقه ایالت ویرجینیا و منطقه کلان‌شهری واشنگتن است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.