• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

پنالتی محمد صلاح کار دست میلان داد!

  • کد خبر : 13042
  • 21 مهر 1400 - 22:13
پنالتی محمد صلاح کار دست میلان داد!

 اصرار به ادامه حضور در میدان مقابل لیورپول باعث مصدومیت مایک مایگنان، سنگربان روسونری شده است.مایک مایگنان، دروازه بان باکیفیت میلان امروز از ناحیه مچ دست خود تحت عمل جراحی قرار می گیرد و اخبار حاکی از دوری دو ماهه او از میادین است. مایک مایگنان که به عنوان جانشین جیجی دوناروما و از لیل […]

 اصرار به ادامه حضور در میدان مقابل لیورپول باعث مصدومیت مایک مایگنان، سنگربان روسونری شده است.
مایک مایگنان، دروازه بان باکیفیت میلان امروز از ناحیه مچ دست خود تحت عمل جراحی قرار می گیرد و اخبار حاکی از دوری دو ماهه او از میادین است. مایک مایگنان که به عنوان جانشین جیجی دوناروما و از لیل راهی میلان شد، در این مدت کوتاه عملکرد خوبی داشته و از عوامل نتایج موفق روسونری در لیگ ایتالیا تا اینجای فصل لقب گرفته بود. اما نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد مایک مایگنان در هنگام مهار پنالتی محمد صلاح در دیدار مقابل لیورپول در ماه گذشته و در لیگ قهرمانان دچار این مصدومیت شده است.
مایگنان در آن صحنه و بعد از مهار ضربه ستاره مصری لیورپول به شدت به زمین برخورد کرد، اما این دروازه بان ترجیح داد در همان زمین مورد درمان گرفته و به حضور در میدان ادامه دهد. به نظر ضربه محکمی به مچ دست مایک مایگنان وارد شد و در واقع حالا او از همان ناحیه تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

شاید اگر مایک مایگنان در آن لحظه تعویض شده و به ماندن در میدان اصرار نمی کرد، این مصدومیت تا این حد شدت پیدا نمی کرد و دروازه بان روسونری نیازی به رفتن زیر تیغ جراحی در این مقطع نداشت. در نهایت میلان علیرغم درخشش مایک مایگنان در آن دیدار و البته مسابقه بعدی برابر اتلتیکومادرید مغلوب شد تا بدون کسب امتیاز از دو بازی ابتدایی، شانس چندانی برای صعود از گروه دشوار خود در لیگ قهرمانان نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13042

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.