• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
دموکراسی از بین می رود

پیش بینی دستیار ترامپ درباره دوره بعدی ریاست جمهوری او

  • کد خبر : 13900
  • 19 آبان 1400 - 14:01
پیش بینی دستیار ترامپ درباره دوره بعدی ریاست جمهوری او

دستیار سابق ترامپ در مصاحبه‌ای نسبت به شرکت او در انتخابات سال ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا ابراز نگرانی کرد. به گزارش پایگاه خبری هیل، «الیسا فرح» دستیار سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، با ابراز نگرانی از آنکه ترامپ بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، گفت که دوره دوم ریاست جمهوری او دموکراسی […]

دستیار سابق ترامپ در مصاحبه‌ای نسبت به شرکت او در انتخابات سال ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، «الیسا فرح» دستیار سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، با ابراز نگرانی از آنکه ترامپ بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، گفت که دوره دوم ریاست جمهوری او دموکراسی را از بین می‌برد و با خودکامگی همراه خواهد بود.
او که با سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر آنکه دوره بعدی ورود ترامپ به کاخ سفید و اتاق بیضی (دفتر کار رئیس جمهور آمریکا) چگونه خواهد بود، گفت: «به اعتقاد من دوره دوم او بسیار نگران کننده است، دموکراسی را تضعیف می‌کند و او دولت را علیه مخالفان سیاسی خود به یک سپر و سلاح تبدیل می‌کند.»
زمانیکه مجری از او پرسید آیا ترامپ دوره بعدی را با خودکامگی همراه خواهد کرد، گفت: «من فکر می‌کنم او قطعا این کار را خواهد کرد. چیز‌هایی وجود داشت که او می‌خواست در دوره اول انجام دهد، اما فراتر از محدوده کاری رئیس‌جمهور بود، البته برای او پیروزی در انتخابات انگیزه‌ای بود که او را از انجام این اقدامات باز می‌داشت. اما دوره دوم بسیار متفاوت است و همین من را نگران می‌کند.»
الیسا فرح در ادامه افزود: «ترامپ وزارت دادگستری را سلاحی علیه مخالفان سیاسی خواهد کرد، به دنبال مطبوعات آزاد خواهد بود، و حتما به استفاده از ارتش نیز فکر خواهد کرد.»
مجری برنامه در واکنش به سخنان فرح گفت: «این بسیار وحشتناک است.»
این در حالی است که شب گذشته، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در نشست سالانه ائتلاف یهودیان جمهوری خواه در لاس وگاس، وعده داد در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این جمهوری خواهان هستند که پیروز خواهند شد.
همچنین پیشتر پس از آنکه ترامپ اعلام کرده بود در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد، «میت رامنی» سناتور ایالت یوتا، نسبت به موفقیت دونالد ترامپ در کسب نامزدی حزب جمهوری خواه درانتخابات ۲۰۲۴ هشدار داده و گفته بود: «رئیس‌جمهور سابق آمریکا در صورت تصمیم به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، نامزدی حزب جمهوری خواه را کسب خواهد کرد. اگر ترامپ تصمیم بگیرد در سال ۲۰۲۴ نامزد شود مطمئنا نامزدی حزب جمهوری خواه رااز آن خود خواهد کرد. من کاملا مطمئنم که او نامزدی حزب را برنده خواهد شد. البته از حالا تا سال ۲۰۲۴ اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد.»

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.