• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
تلاش سیرجانی‌ها برای حفظ رتبه چهار؛

گل‌گهر از سقوط تا رسیدن به مربع قدرت

  • کد خبر : 15176
  • 28 اردیبهشت 1401 - 8:22
گل‌گهر از سقوط تا رسیدن به مربع قدرت

گل‌گهر بالاخره پس از هفته‌ها تلاش توانست با پیروزی در دربی کرمان به رتبه چهارم جدول رده بندی دست پیدا کند. برای تیمی که با کسر هفت امتیاز روزهای سختی را تجربه کرده، احتمالا شیرینی رسیدن به رتبه چهارم خوشحالی مضاعفی دارد و این کاری است که آبی‌پوشان سیرجانی در فصلی که سه هفته تا […]

گل‌گهر بالاخره پس از هفته‌ها تلاش توانست با پیروزی در دربی کرمان به رتبه چهارم جدول رده بندی دست پیدا کند.

برای تیمی که با کسر هفت امتیاز روزهای سختی را تجربه کرده، احتمالا شیرینی رسیدن به رتبه چهارم خوشحالی مضاعفی دارد و این کاری است که آبی‌پوشان سیرجانی در فصلی که سه هفته تا پایان آن باقی مانده است، موفق به انجام آن شده‌اند.

شاگردان امیرقلعه‌نویی پیش از اعلام رای کمیته انضباطی ۱۹ امتیازی بودند و در پایان هفته دهم پشت سر آلومینیوم اراک و استقلال ۲۰ امتیازی در رتبه سوم قرار داشتن، ولی پس از کسر هفت امتیاز سقوطی سخت و ۵ پله‌ای را تجربه کردند تا کار آنها که از نظر روحی هم تحت تاثیر قرار گرفته بودند، در بیست هفته باقی‌مانده بسیار سخت و طاقت‌فرسا شود.
با این حال گل‌گهر توانست صعودی آهسته و پیوسته را در جدول رده‌بندی و در فشردگی مسابقات تجربه کند و درنهایت هفته گذشته بود که این تیم توانست به هدف اصلی خود در ابتدای فصل دست پیدا کند و به جمع چهار تیم برتر فصل راه پیدا کند. اگر سه شکست آنها با حکم کمیته انضباطی را فاکتور بگیریم، شاگردان امیرقلعه‌نویی در این فصل تنها دو مرتبه باخته‌اند که پس از استقلالِ بدون باخت، این تیم را در رتبه دوم از این حیث قرار می‌دهد.

البته که حضور در رتبه چهارم رسیدن به دلیل تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا حضور این تیم را در این مسابقات بین‌المللی تضمین نخواهد کرد، ولی تجربه گران‌بهایی برای این تیم و مجموعه باشگاه است که با توجه به امکانات مناسب شهر سیرجان دیر یا زود به دنبال تحقق این هدف هستند.

در پایان هفته بیست و هفتم آبی‌پوشان سیرجانی با کسب ۴۲ امتیاز رتبه چهارم جدول رده‌بندی را هم امتیاز با فولاد خوزستان در اختیار دارند و بی‌شک در سه بازی باقی‌مانده که دوتای آنها مقابل نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن در خانه است و در تهران هم مقابل هوادار بازی خواهند کرد، به دنبال حفظ رتبه چهارم و پایان خوشِ فصلی هستند که در آن با اتفاقات عجیبی مواجه شدند.

با توجه به اختلاف ۱۰ امتیازی ایجاد شده میان تیم سوم  و چهارم جدول رده‌بندی و تثبیت قهرمانی استقلال، عملا رقابت در بالای جدول میان سپاهان و پرسپولیس برای کسب نایب قهرمانی و میان سه تیم گل‌گهر، فولاد خوزستان و مس رفسنجان برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.