• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
چالش تعیین اهداف در سال سوم؛

گل‌گهر با قلعه‌نویی در مسیر پیشرفت

  • کد خبر : 15092
  • 26 اردیبهشت 1401 - 8:42
گل‌گهر با قلعه‌نویی در مسیر پیشرفت

مقایسه نتایج گل‌گهر در پایان هفته بیست و هفتم لیگ بیستم و لیگ بیست و یکم نکات قابل توجهی را یادآوری می‌کند. گل‌گهر سیرجان در اولین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ برتر به زحمت توانست خودش را به لیگ بیستم برساند ولی مدیران باشگاه در ابتدای لیگ بیستم دست به کار بزرگی زدند و امیرقلعه‌نویی […]

مقایسه نتایج گل‌گهر در پایان هفته بیست و هفتم لیگ بیستم و لیگ بیست و یکم نکات قابل توجهی را یادآوری می‌کند.

گل‌گهر سیرجان در اولین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ برتر به زحمت توانست خودش را به لیگ بیستم برساند ولی مدیران باشگاه در ابتدای لیگ بیستم دست به کار بزرگی زدند و امیرقلعه‌نویی را راضی کردند تا هدایت این تیم تازه وارد را برعهده بگیرد.
امیرقلعه نویی در اولین سال حضورش در سیرجان توانست نتایج خیره‌کننده‌ای بگیرد و اگر پیروزی عجیب ۵ بر ۱ تراکتور در هفته پایانی نبود، این تیم در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار می‌گرفت و می‌توانست سهمیه آسیایی هم بگیرد، ولی به دلیل تفاضل گل‌ کمتر این رقابت را به قرمزپوشان تبریزی واگذار کردند.
در فصل جدید گل‌گهر با تغییراتی که در برخی پست‌ها نظیر خط دروازه ایجاد کرد، با اقتدار بیشتری در مسابقات ظاهر شد و اگر سه شکست این تیم مقابل استقلال، پیکان و سپاهان که با حکم کمیته انضباطی در جدول اعمال شد را در نظر نگیریم، شاگردان امیرقلعه‌نویی تنها دو بار در طول فصل مغلوب شدند که یکی در سیرجان مقابل فولاد خوزستان بود و دیگری در تهران مقابل استقلال که البته در هر دو مسابقه شاهد جنجال‌های داوری هم بودیم.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم لیگ بیستم.

نگاهی به جدول رده بندی هم پیشرفت گل‌گهر نسبت به سال گذشته را به وضوح نشان می‌دهد؛ جایی که آنها در لیگ بیستم و تا پایان هفته بیست و هفتم موفق به کسب ۳۹ امتیاز شده‌اند، ولی حالا در لیگ بیست و یکم امتیازات این تیم ۴۲ شده است و این در حالی است که اگر هفت امتیازی که این تیم کسب کرده بود را از جدول حذف نمی‌‎کردند حالا گل‌گهر در جدول رده بندی جای سپاهان را در رتبه سوم به خودش اختصاص داده بود.
یکی از اهداف اصلی گل‌گهر در فصل جاری کسب سهمیه آسیایی با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بود؛ اتفاقی که شاگردان امیرقلعه‌نویی در فاصله سه هفته به پایان مسابقات به آن بسیار نزدیک شده‌اند و رتبه چهارم را با پیروزی مقابل مس رفسنجان به نام خودشان زدند، ولی با توجه به عدم برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده و تغییر تقویم، احتمال کمی برای آسیایی شدن این تیم وجود دارد. با این حال آبی‌‍پوشان سیرجانی در مسیر پیشرفت قرار دارند و باید دید امیرقلعه‌نویی که در سال جاری نیز روزهای سختی را در مسابقات مختلف تجربه کرد، چه تدبیری برای بهبود شرایط تیمش و ادامه مسیر پیشرفت در سال آینده خواهد داشت.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم لیگ بیست و یکم ( گل‌گهر با حکم کمیته انضباطی ۷ امتیاز را از دست داده است).
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15092
  • منبع : ورزش سه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.