• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
13
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش استان کرمان فاقد سند است

  • کد خبر : 12262
  • 17 اسفند 1399 - 12:04
۶۰ درصد املاک آموزش و پرورش استان کرمان فاقد سند است

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با تاکید بر تسریع در مستندسازی املاک آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش استان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد که متأسفانه بیش از ۶۰ درصد این املاک فاقد سند است. احمد اسکندری نسب در آئین انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و […]

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با تاکید بر تسریع در مستندسازی املاک آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش استان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد که متأسفانه بیش از ۶۰ درصد این املاک فاقد سند است.

احمد اسکندری نسب در آئین انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و اداره کل ثبت اسناد استان اظهار کرد: با همکاری‌های لازم بین دستگاه‌های ذی ربط تا یک سال آینده شاهد انقلابی در حوزه مستند سازی املاک آموزش و پرورش خواهیم بود.

وی اظهار کرد: پیشگیری از تعرض به املاک آموزش و پرورش ضررویست و اغلب این املاک بدون سند با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت، مستند خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای سرعت بخشی به فرآیند مستندسازی املاک، هماهنگی‌های لازم بین ادارات کل ثبت و اسناد و املاک و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران مناطق ۳۲ گانه آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

اسکندری نسب از امضای تفاهم نامه سه جانبه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، آموزش و پرورش و اداره کل ثبت اسناد برای سند دار کردن املاک آموزش پرورش در روستاها و شهرهای کوچک خبر داد.

وی گفت: این تفاهم نامه شامل سرعت بخشی به امر معرفی و تثبیت مالکیت دولت و مستند سازی اراضی و املاک آموزش و پرورش واقع در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌شود.

اسکندری نسب با بیان اینکه در سال نود و نه برای ۵۶ ملک آموزش و پرورش سند اخذ شده است اظهار کرد: ۲۸۱ سند دفترچه‌ای نیز به تک برگ تبدیل شده است.

وی افزود: ۳۰۶ سند تک برگ زرد املاک آموزش و پرورش استان در سال ۹۹ به بنفش تبدیل شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان ۵ هزار و ۵۲ ملک دارد گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۴ ملک فاقد سند هستند و یکهزار ۹۸۸ ملک نیز سند دارند که اکثر آنها در دو سال اخیر اخذ شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12262

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.