• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
ملوان، خیبر فرار بزرگ به سمت قهرمانی

آرمان گهر سیرجان بیخ گوش مس کرمان مدعی

  • کد خبر : 14503
  • 10 اردیبهشت 1401 - 8:19
آرمان گهر سیرجان بیخ گوش مس کرمان مدعی

در روزی که دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر استراحت داشتند، آرمان گهر خود را به مس کرمان رده دومی نزدیک‌تر کرد و رایکابابل هم در یک دیدار پرگل قدم بزرگی برای فرار از سقوط در خانه برداشت. هرچقدر به هفته‌های پایانی در لیگ دسته یک نزدیک‌تر می‌شویم رقابت در صدر و انتهای جدول […]

در روزی که دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر استراحت داشتند، آرمان گهر خود را به مس کرمان رده دومی نزدیک‌تر کرد و رایکابابل هم در یک دیدار پرگل قدم بزرگی برای فرار از سقوط در خانه برداشت.

هرچقدر به هفته‌های پایانی در لیگ دسته یک نزدیک‌تر می‌شویم رقابت در صدر و انتهای جدول حساس‌تر از قبل می‌شود.

آرمان گهر سیرجان تیم سوم جدول در این هفته با ارائه یک بازی برتر در خانه با ۳گل موفق شد شهرداری آستارا را شکست دهد تا به یک‌قدمی مس کرمان در جدول برسد.

با این نتیجه، آرمان گهر امتیازات خود را به عدد ۴۹ رساند و با استحکام جایگاه خود در رتبه سوم جدول، همچنان به تعقیب دو تیم صدرنشین ملوان بندر انزلی و مس کرمان ادامه می‌دهد.

اما در انتهای جدول رایکای بابل در خانه و در یک بازی پرگل موفق شد پارس جنوبی جم را شکست دهد شاگردان پیروز قربانی با این پیروزی ۲۸ امتیازی شدند و در فاصله ۳ امتیازی تیم پانزدهم یعنی استقلال ملاثانی قرار گرفتند تا به بقا امیدوارتر از قبل باشند . زدن ۵ گل در این بازی باعث شد گل آوراژ این تیم خوب شود.

شهرداری همدان در خانه بعد از مدت‌ها به یک پیروزی باارزش مقابل ویستا توربین تهران دست پیدا کرد تا در میانه‌های جدول به وضعیت خود سروسامان دهد. در مقابل ویستا توربین با این شکست وضعیتش در جدول به خطر افتاد.

رایکابابل در بابل موفق شد ۵ گل به پارس جنوبی جم بزند تا به یک پیروزی باارزش دست پیدا کند. حالا شاگردان پیروز قربانی با این پیروزی به بقا امیدوارتر از قبل شدند. این شکست در وضعیت پارس جنوبی تأثیری نداشت.

قشقایی در خانه موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد تا با حضور در رتبه یازدهم به وضعیت خود سروسامان داده باشد. تیم اهوازی هم که دیگر نه سقوط می‌کند نه صعود با این شکست در رتبه هفتم باقی ماندند.

سایپا و شمس آذر در تهران به‌تساوی دست پیدا کردند تا در منطقه خطر سقوط قرار بگیرند.

استقلال ملاثانی هم در خانه ۲ امتیاز حساس مقابل مس شهربابک از دست داد تا رایکابابل به این تیم نزدیک‌تر از قبل شود. استقلال ملاثانی اگر این روند را ادامه دهد چه‌بسا به لیگ دسته دوم سقوط کند.

اما در ادامه رقابت‌های لیگ و ۲ دیدار عقب‌افتاده در مهترین دیدار هفته ملوان صدرنشین در خانه میزبان خیبر خرم‌آباد است ملوان با پیروزی در این دیار می‌تواند قدم بلندی برای قهرمانی بردارد و در مقابل در دیار رو درو یک مدعی را از گردونه خارج کند. در مقابل اگر خیبر بتواند ملوان را شکست دهد کار بزرگی برای دوتیم مس کرمان و آرمان گهر کرده است و باعث می‌شود رقابت در صدر جدول گرم‌تر و حساس‌تر از قبل شود.

اما در دومین بازی مس کرمان در بوشهر کار راحتی دارد چون به مصاف تیم قعرنشین شاهین می‌رود . مس از حالا برنده این دیدار است مگر اینکه اتقافق غیرمترقبه‌ای رخ دهد و شاهین بوشهر در خانه شگفتی‌ساز شود که پیروزی شاهین ارمان گهر و ملوان را خوشحال‌تر می‌کند. چون خود این تیم شانس بسیار اندکی برای بقا دارد و باید این را سقوط کرده بدانیم.

نتایج هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک ایران

آرمان گهر سیرجان ۳ – شهرداری آستارا یک

شهرداری همدان ۲ – ویستا توربین صفر

رایکای بابل ۵ – پارس جنوبی جم یک

قشقایی شیراز یک – استقلال خوزستان صفر

سایپا تهران یک – شمس آذر قزوین یک

استقلال ملاثانی یک – مس شهربابک یک

ماشین‌سازی تبریز یک – خوشه طلایی ساوه ۳

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته بیست‌وهفت لیگ دسته اول به شرح زیر است:

شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

ملوان بندر انزلی – خیبر خرم‌آباد، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی

شاهین شهرداری بوشهر – مس کرمان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14503

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.