• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

آماده باش خط حمله گل گهر علیه هوادار تهران

  • کد خبر : 16295
  • 03 اردیبهشت 1402 - 15:06
آماده باش خط حمله گل گهر علیه هوادار تهران

بعد از شکست شش گله مقابل استقلال، اکنون شاگردان ساکت الهامی جدالی سخت برابر گل گهر خواهند داشت. بعد از مقاومت یک نیمه‌ای برابر استقلال، کمتر هوادار آبی‌پوشی تصور ثبت شش گل توسط تیمش در این بازی طی۴۵ دقیقه باقیمانده را می‌کشید. اما شاگردان ساپینتو در آتش بازی خود در آزادی و با سود بردن از اشتباهات […]

بعد از شکست شش گله مقابل استقلال، اکنون شاگردان ساکت الهامی جدالی سخت برابر گل گهر خواهند داشت.

بعد از مقاومت یک نیمه‌ای برابر استقلال، کمتر هوادار آبی‌پوشی تصور ثبت شش گل توسط تیمش در این بازی طی۴۵ دقیقه باقیمانده را می‌کشید. اما شاگردان ساپینتو در آتش بازی خود در آزادی و با سود بردن از اشتباهات سریالی حریف و عطش پایان ناپذیر دستیابی به موفقیت، حریف را به بدترین شکل ممکن مجازات کردند.

باختی که البته عواقب سختی برای بازیکنان این تیم داشت و ساکت الهامی دست به انقلابی بزرگ در ترکیب تیمش زد و با فراخواندن برخی بازیکنان جوان، علیه بازیکنان تیمش به این شکل موضع گرفت. اما  او اکنون در دیداری سخت باید برابر گل گهر سیرجان قرار گیرد. جدال مقابل تیمی که پیش از آتش بازی استقلال برابر هوادار، قدرتمندترین خط حمله را  از آن خود می‌دید و اکنون نیز با ۳۹ گل زده، پشت سر آبی‌ها قرار گرفته است.

خط هجومی قدرتمند گل گهر سیرجان با حضور مرتضی تبریزی، رضا شکاری، کی روش استنلی، امین قاسمی نژاد که به خوبی توسط عاشوری و محمدرضا حسینی و جعفری حمایت می‌شود و می‌توان گفت بعد از بازی با استقلال، اکنون شب سخت دیگری در انتظار هوادار و ساکت الهامی خواهد بود و باید دید علیرغم جدایی امیر قلعه نویی از این تیم، آنها با همان روحیه تهاجمی و پیروزی طلبی خود، چه نمایشی را برابر این حریف به جا خواهند گذاشت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16295

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.