• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان انجام شد

  • کد خبر : 15615
  • 10 خرداد 1401 - 8:10
آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان انجام شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با حضور معاون استاندار کرمان و جمعی از مسوولان استانی و شهری در سالن دارالقرآن برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمود حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان با اشاره به فداکاری و نقش‌آفرینی مردم […]

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با حضور معاون استاندار کرمان و جمعی از مسوولان استانی و شهری در سالن دارالقرآن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمود حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان با اشاره به فداکاری و نقش‌آفرینی مردم بویژه خانواده معظم شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام و ایستادگی برابر استکبار جهانی، تصریح کرد: مردم ولی نعمت‌اند و مسوولان در هر رده و جایگاهی باید به فکر گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم باشند و باید کار آنها در هر اداره‌ای بدون امروز و فردا کردن، در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده سهراب بهاالدینی فرماندار اسبق و آرزوی موفقیت برای علی یعقوبی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، یادآور شد: انسان‌ در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشد؛ کار مسوولان بسیار سخت و سنگین است و باید از خداوند متعال بخواهیم ما را کمک کند و دستمان را بگیرد تا در پیشگاه باریتعالی سربلند باشیم.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در پاسخ به اخبار و شایعات اخیر مبنی بر دخالت امام جمعه در انتخاب فرماندار، خاطر چنشان کرد: به فرمان رهبر معظم انقلاب، امام جمعه و نمایندگان مجلس حق دخالت در عزل و نصب مدیران را ندارند و این ذهنیت در افکار عمومی اشتباه است و بنده فقط حمایت از مسوولان را مانند همیشه انجام خواهم داد و هیچگونه دخالتی در انتصاب مدیران ندارم.

در ادامه همچنین شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سهراب بهاالدینی فرماندار سابق، گفت: بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم باید در دستور کار قرار گیرد و امیدوارم همانطور که با درایت و مدیریت شروع کردیم، از آب و هوا و زمین برای این شهر خلق ثروت شود.

وی افزود: امروزه قوه مجریه، قوه قضاییه و مجلس که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس انقلابی است، هیچ بهانه‌ای برای هیچ کس در راستای خدمت به مردم وجود ندارد و خدمت به مردم عین عبادت است؛ رییس جمهور در شرایط کنونی کشور به گونه‌ای ابتکار عمل دارد که امان از هر کسی که کار نمی‌کند بریده و با مشکلات مردم آشناست.

حسن‌پور افزود: مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و ما در جایی که کم کاری دولت را می‌بینیم گلایه مندیم، چون سوگند یاد کردیم که حافظ منافع مردم باشیم و امروز برخی مشکلات موجود حاصل بی‌تدبیری برخی وزرا است که در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود که قبل از استیضاح وزیر توسط مجلس، رییس جمهور فکری بیاندیشد و مشکل مردم جامعه را برطرف کند و وزرایی در تراز خدمت به مردم انتخاب کند؛ در انتخاب سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، مدتهاست برنامه‌ریزی و فکر شده که تعدادی را به استاندار معرفی کردیم و پس از روزها بحث و تبادل نظر به انتخاب دکتر علی یعقوبی رسیدیم که حمایت همه‌جانبه مسوولان استان و شهرستان از وی در خدمتگزاری به مردم انجام شد.

سپس سهراب بهاالدینی فرماندار با اشاره به سوابق کاری خود از سال ۶۸ بعنوان دهدار پاریز و سال‌ها فعالیت در شهرستان سیرجان، گفت: طی تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، برای خود خطوط قرمز و برنامه‌هایی تعریف کردم که یکی از مهمترین آن اعتقاد و التزام راسخ به اصل ولایت فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به ۳۶ ماه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، افزود: بنده طی ماه‌ها حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، شاهد فداکاری و ایثار همرزمان و دوستان خود بودم که چگونه برای بقای این مرزوبوم جانفشانی و از خودگذشتگی کردند و لذا بنده بر خود وظیفه دانستم که برای حفظ حرمت خون شهدا و تکریم خانواده آنها باید خدمت کنم.

سهراب بهاالدینی یادآور شد: بنده طی تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان بدنبال حفظ آرامش و وحدت رویه در شهرستان و رفع مشکلات و گره‌گشایی برای مردم بودم و همیشه با حضور در میان مردم سعی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف جامعه داشتم.

وی در خصوص دیگر اقدامات و فعالیت‌های خود، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت‌های نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه سیرجان، استانداران سابق و فعلی و معاونین استانداری کرمان، ادامه داد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون هیچ گونه حواشی و تشکیل ستاد مقابله با کرونا با همکاری دانشکده علوم پزشکی، سپاه، بسیج و دیگر نهادها را می‌توان از مهمترین اقدامات و عملکرد مثبت خود طی تصدی فرمانداری شهرستان سیرجان نام برد.

همچنین دکتر علی یعقوبی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مدیران و معاونین استانی و شهری بیان کرد: مسوولیت سنگینی به بنده محول شد و‌ امیدوارم بتوانم از عهده‌ این مسوولیت خطیر و سنگین با همکاری مدیران در راستای خدمت به مردم سربلند بوده و خدمتگزار خوبی برای مردم شهرم باشم و به فرموده مقام معظم رهبری، مردم حلقه اتصال هستند و انشاالله بتوانم این ارتباط را حفظ کنیم.

وی گفت: مسایل زیادی وجود دارد که باید با همکاری و مساعدت استاندار و مدیران شهرستان سیرجان برطرف شود و امیدوارم بتوانم پاسخگوی مردم در تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان باشم.

جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان دیگر سخنران آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین که راه را برای نسل جوان باز کنیم و این اقتصاد امروز ما اقتصاد سوداگری است نه اقتصاد اسلامی، گفت: اگر امروز توسعه نامتوازن در استان دیده می‌شود، مرهون جریان حاکمیت لیبرالی بوده که مشکل از سبک مدیریتی است امروز باید تفکر انقلابی حاکم شود و در مکتب حاج قاسم و در دکترین مکتب انقلابی است.

وی افزود: جراحی اقتصادی امروز در حال حاضر برای اصلاح جریان اقتصادی اسلامی است و آشوبگران بدنبال منافع خود هستند؛ تفکر اسلامی و تفکر حاج قاسم سلیمانی امروز راه موفقیت کشور است.

معاون استاندار کرمان راه دولت را پیشرفت همه‌جانبه بر مبنای عدالت دانست و تصریح کرد: امروز پرچم خدمتگزاری در فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان از شخصی به شخص دیگری منتقل شد؛ دولت حجت‌الاسلام رییسی دولت خدمت شبانه روزی و دلسوزانه به مردم است و شرایط کنونی و موفقیت آمیز فعلی و آرام سیرجان مرهون زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سهراب بهاالدینی است که آقای یعقوبی باید این راه را ادامه دهد.

جلالی یادآور شد: دکتر علی یعقوبی سرپرست جدید فرمانداری سیرجان از جنس مردم این شهر است که از درایت و علم بالایی برای اهداف توسعه و پیشرفت شهرستان سیرجان برخوردار است؛ باید به مردم گزارش دهد و نباید به مردم منت بگذاریم؛ چرا که در دولت رییسی این شعار است که ما نوکر و خادم مردم هستیم و باید با مردم در ارتباط باشیم.

معاون استاندار با اشاره به انس و ارتباطا تنگاتنگ با مردم، اضافه کرد: سیرجان در حوزه سرمایه انسانی حرف زیادی برای گفتن دارد که با وجود نیروهای متخصص و متعهد، هر نیروی انسانی که گفتمان دولت رییسی را دارد باید حتما از او استفاده شود.

وی تصریح کرد: در حوزه زیرساختی این شهرستان که خاک این شهر بواسطه معادن ارزشمند، از طلاست، باید شاهد پیشرفت باشیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15615

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.