• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

ابراز نگرانی رئیس پلیس راهور کرمان از افزایش بی شمار وسایل نقلیه

  • کد خبر : 15192
  • 28 اردیبهشت 1401 - 8:44
ابراز نگرانی رئیس پلیس راهور کرمان از افزایش بی شمار وسایل نقلیه

رئیس پلیس راهور کرمان از افزایش بی شمار وسایل نقلیه با توجه به نوع معابر و زیرساخت‌های درون شهری استان کرمان ابراز نگرانی کرد. سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: از ابتدای امسال به بیش از ۱۲ هزار وسیله نقلیه، خدمات شماره گذاری ارائه شده است. او با ابراز نگرانی از افزایش بی شمار وسایل نقلیه با توجه به […]

رئیس پلیس راهور کرمان از افزایش بی شمار وسایل نقلیه با توجه به نوع معابر و زیرساخت‌های درون شهری استان کرمان ابراز نگرانی کرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: از ابتدای امسال به بیش از ۱۲ هزار وسیله نقلیه، خدمات شماره گذاری ارائه شده است.

او با ابراز نگرانی از افزایش بی شمار وسایل نقلیه با توجه به نوع معابر و زیرساخت‌های درون شهری استان کرمان می‌گوید: این افزایش آمار، همه ساله اتفاق می‌افتد، درحالی که طی سالیان اخیر هیچ اتفاق خاصی در خصوص اصلاح هندسی معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر‌ها و مراکز پرتردد رخ نداده است.

به گفته رئیس پلیس راهور کرمان پلیس برای کنترل ترافیک و تصادفات، توان معینی دارد و افزایش بی رویه وسایل نقلیه بدون درنظر داشتن زیرساخت‌ها و استفاده نکردن از تجهیزات هوشمند و مکانیزه در کنترل ترافیک، بسیار نگران کننده است.

او گفت: با توجه به تراکم بی سابقه متقاضیان گواهینامه آئین نامه‌های رانندگی، پلیس راهور استان کرمان طی سال های اخیر با افزایش توان عملیاتی برای ارائه خدمات به هم استانی‌ها، تاکنون به بیش از ۴ هزار متقاضی اخذ انواع گواهینامه‌های رانندگی خدمات ارائه کرده و آزمون‌های تئوری و عملی گرفته شده است.

به گفته رئیس پلیس راهور استان کرمان در آزمون‌های تئوری و عملی اخذ شده بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر موفق به دریافت گواهینامه شدند.

او گفت: مربیان و مدیران آموزشگاه‌های رانندگی با آموزش صحیح خود به کارآموزان، نقش مهمی در چرخه ترافیک و تصادفات دارند و باید به آن ها، اعتماد به نفس داده و تذکر دهند که احتیاط و خونسردی در رانندگی، نشانه ترس یا کم تجربگی راننده نیست؛ بلکه نشانه‌ توانایی و آگاهی‌های یک فرد در هنگام رانندگی است. 

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15192

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.