• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

ارتباط مردمی رئیس کل دادگستری استان با مراجعان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد

  • کد خبر : 10849
  • 27 فروردین 1399 - 17:02
ارتباط مردمی رئیس کل دادگستری استان با مراجعان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در فضای فعلی که امکان مراجعه حضوری گسترده به دستگاه قضائی وجود ندارد، برای نخستین بار در کشور زمینه ارتباط مردمی به صورت ویدئوکنفرانس به منظوررسیدگی به درخواست های متقاضیان فراهم شد. یدالله موحد در حاشیه نخستین جلسه ملاقات مردمی به صورت ویدئو کنفرانس، افزود: این جلسه به منظور […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در فضای فعلی که امکان مراجعه حضوری گسترده به دستگاه قضائی وجود ندارد، برای نخستین بار در کشور زمینه ارتباط مردمی به صورت ویدئوکنفرانس به منظوررسیدگی به درخواست های متقاضیان فراهم شد.

یدالله موحد در حاشیه نخستین جلسه ملاقات مردمی به صورت ویدئو کنفرانس، افزود: این جلسه به منظور پاسخگویی به درخواست های مردم شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت وبم برگزار شد.

وی با ارزیابی مثبت از روند برگزاری ارتباط مردمی به صورت ویدئو کنفرانس، عنوان کرد: با اجرای این ایده از انجام سفرهای غیرضروری مردم این شهرستان ها به مرکز استان جلوگیری شده و ضمن توسعه سلامت درجامعه، زمینه رفع مشکلات و پیگیری درخواست های آنها در سریعترین زمان ممکن فراهم شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: در ارتباط مردمی ویدئوکنفرانس با چهار شهرستان استان کرمان، ضمن پاسخگوئی به درخواست های ۵۰ نفر از مراجعان و صدور دستورات مقتضی قضائی، ۴۰ نفر از مددجویان زندان ها نیز به صورت مستقیم درخواست های خود را مطرح کرده و این درخواست ها مورد رسیدگی و صدور دستورات لازم قرار گرفت.

موحد ضمن تقدیر از همکاری دادستان ها و روسای دادگستری شهرستان های شرکت کننده در نخستین ارتباط مردمی ویدئو کنفرانس، گفت: این اقدام ابتکاری، قابلیت اجرا در سراسر کشور را داشته و زمینه توسعه خدمات قضایی و تسریع رسیدگی به درخواست های مردم را فراهم کرده و در حقیقت گامی در راستای تکریم مراجعان به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: بیماری کووید -۱۹ با وجود تمام محدودیت هایی که ایجاد کرده فرصتی را برای دستگاه قضائی فراهم آورده تا مبتنی بر هوشمندی، برنامه ریزی صحیح و به کارگیری فناوری های نوین تغییر نظام قضائی سنتی به نظامی مدرن و الکترونیک را محقق سازد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10849
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.