• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14
به میمنت عید غدیر؛

ازدواج آسان ۱۳ زوج جوان سیرجانی در مسجد

  • کد خبر : 6059
  • 31 مرداد 1398 - 10:17
ازدواج آسان ۱۳ زوج جوان سیرجانی در مسجد

به میمنت عید غدیر، مراسم ازدواج آسان ۱۳زوج جوان سیرجانی در مسجد برگزار شد. مراسم عقد ۱۲زوج جوان در مسجد مسلم بن عقیل سیرجان و مراسم عقد و ازدواج یک زوج جوان هم در حسینیه قمر بنی هاشم پاریز ودر جوار گلزار شهداء برگزار شد. در این مراسم حجه الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان […]

به میمنت عید غدیر، مراسم ازدواج آسان ۱۳زوج جوان سیرجانی در مسجد برگزار شد.

مراسم عقد ۱۲زوج جوان در مسجد مسلم بن عقیل سیرجان و مراسم عقد و ازدواج یک زوج جوان هم در حسینیه قمر بنی هاشم پاریز ودر جوار گلزار شهداء برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان این مراسم ساده را نویدبخش خوشبختی جوانان در تشکیل زندگی ساده و همراه با ارزش های اسلامی دانست و افزود: همراهی والدین با این سنت الهی باعث شده، سنت زندگی ساده و ازدواج آسان با همکاری مساجد و مکانهای مذهبی و مردم مهیا شود .

حجه الاسلام شیخ عباس مسلمی زاده از اساتید حوزه علمیه قم و سخنران مراسم هم با نقل احادیث وروایات اسلامی بر همکاری بیشتر خانواده ها و خیران برای برپایی مراسم ازدواج آسان و زندگی ساده تاکید کرد و افزود: در ازدواج های اسلامی تحکیم خانواده ها بیشتر و خوشبختی و سعادت نیز تامین می شود.

زوج های جوان هم در این مراسم از همه خانوده ها خواستند با خودداری از تحمیل هزینه های سنگین و تمکین به زندگی ساده و ازدواج آسان موجب تشکیل زندگی فرزندان خود شوند.

آنان یکرنگی، صداقت و عشق به هم را باعث تحکیم و بقای خانواده دانستند و به دیگر جوانان هم توصیه کردند از سنت الهی ازدواج استقبال کنند و بدانند با سادگی ودوری از تجملات هم می توان به یک زندگی مشترک و سعادتمند رسید.
در پایان مراسم هم جهیزیه زوج های جوان به صورت کاروان جهیزیه تحویل زوج های جوان شد.

این جهیزیه ها شامل کالاهای اساسی: یخچال و فریزر، اجاق گاز، بخاری، فرش و قالی، و… در مجموع با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل کمک خیران، نمازگزاران و هیئت امنای مسجد تامین و خریداری شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.