• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
شهبا:

از بازیکنان جذب شده راضی ام اما تا هماهنگی کامل زمان نیاز داریم

  • کد خبر : 10234
  • 24 دی 1398 - 13:55
از بازیکنان جذب شده راضی ام اما تا هماهنگی کامل زمان نیاز داریم

سرمربی آرمان گهرسیرجان از عملکرد بازیکنان جدید جذب شده این تیم ابراز رضایت کرد. قاسم شهبا پس از دیدار و برتری تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : ابتدا شهادت سردار رشید امت اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به مردم شریف ایران و علی الخصوص کرمان تسلیت و تبریک عرض […]

سرمربی آرمان گهرسیرجان از عملکرد بازیکنان جدید جذب شده این تیم ابراز رضایت کرد.

قاسم شهبا پس از دیدار و برتری تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : ابتدا شهادت سردار رشید امت اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به مردم شریف ایران و علی الخصوص کرمان تسلیت و تبریک عرض می کنم اما در مورد بازی باید بگویم بازی سختی بود و ما با توجه به بازی رفت که در آن بازی در آخرین دقایق، پیروزی آرمان‌گهر با تساوی عوض شد سعی کردیم بیشتر از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم‌. ما می‌دانستیم ملوان برای کسب امتیاز به سیرجان آمده اما توانستیم تا دقیقه ۳۵ و با ارائه یک بازی خوب، نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم اما در ۱۰ دقیقه انتهای نیمه اول بازیکنان ما نتوانستند توانایی خودشان را نشان دهند.

شهبا ادامه داد: ما نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم اما حریف بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد و تا حدی موفق شد اما خدا را شکر می‌کنم که در نهایت توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی آرمان‌گهر در مورد اعتراض سرمربی ملوان به داوری و به خصوص دو مورد مشکوک به پنالتی گفت: من وارد بحث داوری نمی‌شوم. ما خودمان معتقدیم داور باید در مواردی آوانتاژ می‌داد اما در مورد این موضوعات کارشناسان باید نظر بدهند. با این وجود نظر تیم ملوان برای من محترم است.

شهبا در پایان نشست ضمن ابراز نظر مثبت در مورد کیفیت بازی بازیکنان جذب شده در نیم‌فصل گفت: راضی هستم اما تا هماهنگی کامل زمان می‌برد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10234

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.