• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6
طی مراسمی با حضور مسئولین؛

از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات آسیایی رونمایی شد

  • کد خبر : 13337
  • 28 مهر 1400 - 8:36
از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات آسیایی رونمایی شد

آیین رونمایی از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا عصر امروز با حضور مسوولین شهری برگزار شد. در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان، رییس دفتر نماینده مجلس…

آیین رونمایی از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا عصر امروز با حضور مسوولین شهری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان، رییس دفتر نماینده مجلس، شهردار سیرجان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان، رییس هیات فوتبال استان کرمان، معاونین فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، مدیران و معاونین شهرداری، رییس هیات فوتبال سیرجان، مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی سیرجان، مسوولان ورزشی و اعضای تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان با بیان ارزش‌های زن در اسلام و هویت ایرانی افزود: حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی افتخار بزرگی است که نصیب بانوان ایران اسلامی شده است تا فرهنگ ناب اسلام را به منصه ظهور بنشانند.

وی افزود: ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سالم سازی روحیه افراد جامعه، ایجاد نشاط و شادابی و پیشگیری از آسیب‌های پرشمار اجتماعی و بیماری‌های گوناگون روحی و جسمی نقشی بی مانند دارد.

امام جمعه سیرجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری، اگر مسابقات ورزشی بانوان با رعایت اصول اسلامی باشد یعنی همراه با حجاب شرعی باشد، ایرادی ندارد و حضور ورزشکاران در میدان‌های بین‌المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی، تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت است که یکی از این موارد را می‌توان حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در میدان‌های بین‌المللی است که اقدامی فوق‌العاده و بسیار مهم و با ارزش است.

در ادامه علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان بیان کرد: حضور پررنگ بانوان در عرصه فعالیت‌های گوناگون اجتماعی، مستلزم سلامت جسمانی و روانی آنان است و باید بستری فراهم شود تا بتوانند به فعالیت‌های ورزشی تفریحی سالم بپردازند که خود نشان دهنده اهمیت موضوع است.

همچنین مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان ضمن قدردانی از حمایت و حضور امام جمعه سیرجان، رییس دفتر نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان نسبت به اهمیت موضوع فوتبال بانوان یادآور شد: انشاالله با حمایت همه مسوولین سیرجان بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

وی افزود: حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال بانوان ایران در مسابقات جام قهرمانان فوتبال زنان آسیا، افتخاری بزرگ است که با همت و تلاش تک تک بازیکنان و کادر فنی به ثمر نشست.

در ادامه این نشست حسن خدامی رییس شورای شهر سیرجان ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر تیم بانوان و حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، با اعلام حمایت از این تیم، همکاری و رفع موانع این تیم را در دستور کار قرار داد و بیان کرد: موفقیت تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی افتخاری است که نصیب کلان‌شهرها نشده و این موضوع نشان از وجود ظرفیت‌های فراوان ورزشی سیرجان به خصوص در حوزه بانوان است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر به تنی چند از مسوولین ورزشی شهرستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13337

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.