• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
سرمربی والیبال فولاد سیرجان:

از نام والیبال ایران دفاع می‌کنیم

  • کد خبر : 12773
  • 14 مهر 1400 - 15:11
از نام والیبال ایران دفاع می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان: کارمان در این دوره از مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا راحت نیست، باید از نام و قدرت والیبال ایران دفاع کنیم. سعید رضایی افزود: سطح کیفی این دوره از مسابقات بالاست و بیشتر تیم‌ها به خصوص نماینده قطر با تمام قوا به تایلند آمده‌اند و کارمان برابر آن‌ها راحت نیست.وی گفت: […]

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان: کارمان در این دوره از مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا راحت نیست، باید از نام و قدرت والیبال ایران دفاع کنیم.

سعید رضایی افزود: سطح کیفی این دوره از مسابقات بالاست و بیشتر تیم‌ها به خصوص نماینده قطر با تمام قوا به تایلند آمده‌اند و کارمان برابر آن‌ها راحت نیست.
وی گفت: تیم العربی قطر به سرمربیگری خوآن سی‌چلو آرژانتینی پا به میدان گذاشته است، خوآن از مربیان نام آشنای والیبال است و برای رسیدن به نتایج قابل قبول در این مسابقات از بهترین بازیکنان دیگر کشور‌ها از جمله صربستان دعوت به همکاری کرده است و به قولی ما به مصاف تیم چند ملیتی می‌رویم.
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان افزود: در این دوره از مسابقات با ازبکستان، فیلیپین، تایلند ۲، العربی قطر همگروه هستیم، نباید هیچ یک از آن‌ها را دست کم گرفت ازبک‌ها برای ما ناشناخته هستند و همین مسئله می‌تواند خطرناک باشد، وضعیت در مورد تیم فیلیپین هم به این شکل است.

رضایی تصریح کرد: نماینده تایلند میزبان را هم نمی‌شناسیم چرا که تیم دوم آن‌ها با ما بازی دارد و شناخت چندانی از آن‌ها نداریم، اما پیش بینی می‌کنم حریف اصلی ما همان تیم العربی باشد.
وی گفت: برای رویارویی با رقبای ناشناخته‌مان منتظر برگزاری روز‌های اول و دوم مسابقات هستیم تا بتوانیم عملکرد آن‌ها را به خوبی آنالیز کنیم، متاسفانه سخت‌گیری تایلندی‌های میزبان زیاد است و این مسئله باعث شده تا نتوانیم بعد یا قبل از بازی مان در سالن حاضر باشیم و بازی رقبا را از نزدیک تماشا کنیم این قانون حتی شامل آنالیزور‌ها هم می‌شود.

میزبان سخت گرفته است
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان افزود: آنالیزور‌ها که در همه رویداد‌ها از صبح تا شب در سالن مسابقه می‌ماندند و فیلم بازی‌های مختلف را ضبط و عملکرد بازیکنان را آنالیز می‌کردند در این دوره از رقابت‌ها حق ماندن در سالن را ندارند و باید دیدار‌ها را از طریق لینک دنبال کنند و بررسی فنی روی آن انجام دهند.
رضایی گفت: رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا امسال در شرایط سختی برگزار می‌شود و کشور میزبان تمهیدات زیادی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته البته این مسائل به نفع بازیکنان و تیم‌هاست، اما برای حضور در چنین رقابت‌هایی تاحد زیادی دست و پا گیر است.
وی افزود: به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از تمرین در سالن بدنسازی محروم هستیم و مجبور شدیم در هتل یکسری حرکات بدنسازی را انجام دهیم، از دیروز هم تمرینات آماده سازی‌مان در تایلند را آغاز کردیم و امروز هم کار با توپ داشتیم خوشبختانه شرایط آمادگی بازیکنان مطلوب است و آماده ایم برای حضور موفق در این رویداد.

با هوای شرجی هماهنگ شدیم
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: آب و هوای شرجی تایلند و تعریق زیاد بازیکنان در زمان بازی نیاز به هماهنگی بدنی با این شرایط جدید داشت که خوشبختانه در این ۲ جلسه تمرین به سطح مطلوبی در این مورد رسیدیم.
رضایی گفت: با وجود این که پزشک تیم بعلت همراهی تیم ملی جوانان در رقابت‌های جهانی ایتالیا، امروز به ما ملحق شده است، خوشبختانه در میان بازیکنان مصدوم نداریم و همه والیبالیست‌ها در شرایط مطلوب جسمانی و روحی هستند.
ترکیب تیم فولاد سیرجان در این دوره از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را علیرضا بهبودی، امیرحسین درخشان، آرمین تشکری، سهنداله وردیان، مهدی جلوه، علی‌اصغر رزم‌فر، رسول شهسواری‌نژاد، مصطفی حیدری، الکساندار بلاگوجویچ، صابر کاظمی، شهروز همایون فرمنش، رامین خانی، مجتبی قلی‌زاد و محمد صادقی تشکیل می‌دهد.
سعیدرضایی (سرمربی)، محمد‌رضا شریف‌پور (سرپرست)، علی نقدی قاسم‌آبادی (مربی)، رضا قاسمی‌نژاد رائینی (مربی)، حمید قاسمی نژاد رائینی (مربی)، محمد هادی قاسمی (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، مهرداد سعادت‌مهر (تراپیست) و محمد دزواره ئی (تدارکات) نیز اعضای کادرفنی این تیم هستند.
رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۶ تا ۲۳ مهر (۸ تا ۱۵ اکتبر) به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

گروه‌بندی مسابقات به این شرح است:
گروه A: تایلند ۱، سریلانکا، قزاقستان، کویت، عراق
گروه B: ایران (فولاد سیرجان)، قطر، تایلند ۲، فیلیپین، ازبکستان

برنامه دیدار‌های تیم فولاد سیرجان در مرحله گروهی به قرار زیر است:
۱۶ مهر: ایران- فیلیپین
۱۷ مهر: استراحت
۱۸ مهر: ایران- ازبکستان
۱۹ مهر: ایران- قطر
۲۰ مهر: ایران – تایلند

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.