• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
9
با حضور مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان

از ۱۴۰ نفر کارگر منتخب حوزه صنایع و معادن سیرجان تجلیل شد

  • کد خبر : 3659
  • 07 اردیبهشت 1398 - 9:13
از  ۱۴۰ نفر کارگر منتخب حوزه صنایع و معادن سیرجان تجلیل شد

طی مراسمی که به مناسبت هفته کار و کارگر در سالن هلال احمر سیرجان برگزار شد بیش از ۱۴۰ نفر کارگر منتخب در حوزه صنایع و معادن شهرستان سیرجان تجلیل شدند. مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان در مراسم کارگران را نقش آفرین رونق تولید عنوان کرد و بر رونق تولید با هدف استقلال و اقتدار در برابر […]

طی مراسمی که به مناسبت هفته کار و کارگر در سالن هلال احمر سیرجان برگزار شد بیش از ۱۴۰ نفر کارگر منتخب در حوزه صنایع و معادن شهرستان سیرجان تجلیل شدند.

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان در مراسم کارگران را نقش آفرین رونق تولید عنوان کرد و بر رونق تولید با هدف استقلال و اقتدار در برابر دشمنان تاکید کرد و گفت: امروزبه این باور رسیده ایم می‌توانیم خودمان تولید کنیم و هرگز به بیگانگان متکی نباشیم.

رضا اسماعیلی پور گفت: در حال حاضر بیش از ۳۱۵ هزار نفرنیروی کار بیمه شده در سطح استان داریم که در صنعت، معدن وکشاورزی برای رونق تولید، نقش موثری دارند.

وی از استان کرمان به عنوان یک استان موفق در صادرات غیر نفتی یاد کردو افزود: در مبحث اشتغال هم جایگاه خوبی را در سطح کشور داریم، اما براساس برآورد برای برنامه ریزی اشتغال این استان در سال ۳۵ هزار نفر فارغ التحصیل مراکز دانشگاهی دارد که می‌بایست برای اشتغال آنان زیرساخت‌ها را به وجود آوریم.

اسماعیلی پورگفت: در سال گذشته هم ما در سطح استان با همکاری ۴۰ دستگاه و ارگان دولتی ۴۰ هزار فرصت شغلی را به وجود آوردیم و امسال هم باید بیش از ۳۷ هزار نفر فرصت شغلی و اشتغال را ایجاد کنیم.

درادامه این مراسم  حامد هادیان رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی سیرجان گفت: در بخش‌های کشاورزی، صنایع، معادن و تعاونی‌ها در سطح شهرستان سیرجان بیش از ۷۰ هزار نفر مشغول به کارهستند و این شهرستان جایگاه برتر اشتغال در استان را داراست.

در پایان این مراسم که با برنامه‌های فرهنگی متنوع همراه بود از ۱۴۰ نفر کارگر منتخب بخش‌های صنایع و معادن به مناسبت هفته کارو کارگرتجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3659

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.