• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد:

استقرار ۶ تیم برای برقراری نظم و امنیت در پیست پیاده‌روی چمران

  • کد خبر : 14320
  • 31 فروردین 1401 - 10:53
استقرار ۶ تیم برای برقراری نظم و امنیت در پیست پیاده‌روی چمران

فرمانده انتظامی سیرجان از استقرار ۶ تیم محسوس و نامحسوس پلیس با هدف افزایش احساس امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در هنگام ورزش در پیست پیاده روی شهید چمران خبر داد.سرهنگ مرتضی امیر سبتکی با اشاره به حضور گسترده شهروندان برای انجام امور ورزشی در پیست پیاده روی شهید چمران افزود:خدمات […]

فرمانده انتظامی سیرجان از استقرار ۶ تیم محسوس و نامحسوس پلیس با هدف افزایش احساس امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان در هنگام ورزش در پیست پیاده روی شهید چمران خبر داد.
سرهنگ مرتضی امیر سبتکی با اشاره به حضور گسترده شهروندان برای انجام امور ورزشی در پیست پیاده روی شهید چمران افزود:خدمات انتظامی پلیس با هدف ایجاد بستری مساعد برای انجام امور ورزشی شهروندان در این مکان افزایش یافت.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در این خصوص عنوان داشت: پوشش انتظامی و ترافیکی و کنترل تخلفات خودرو ها در اطراف پیست پیاده روی و بلوار شهید چمران و سید جمال الدین اسد آبادی با به کارگیری ۶ تیم محسوس و نامحسوس پلیس تشدید برخورد با مخلان نظم و امنیت و خودرو های متخلف و حادثه ساز اجرا می شود.
سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در ادامه خاطر نشان کرد:یکی از معضلاتی که این روز ها بیشتر در اطراف این پیست پیاده روی شهید چمران مشاهده می شود انجام حرکات نمایشی و حرکات حادثه ساز توسط برخی افراد در انظار عمومی برای بروز هیجانات کاذب و خودنمایی است.
وی افزود:در همین راستا پلیس با تمام توان خود و همچنین با بهره گیری از دوربین های ثابت و سیار کنترل تخلف و گشت های محسوس و نامحسوس نسبت به شناسایی مخلین نظم و امنیت و توقیف خودروهای دارای تخلفات حرکات نمایشی و اقدام جدی خواهد داشت و این افراد بنا به نوع تخلف در صورت مقصر بودن به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14320

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.