• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی نجف شهر سیرجان

  • کد خبر : 3036
  • 02 تیر 1397 - 12:41
افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی نجف شهر سیرجان

با حضور علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان ،حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان، دکتر مکی آبادی معاون استاندار و فرماندار منطقه ویژه اقتصادی و سایر مقامات و مسئولین شهرستان سیرجان پانزدهمین شعبه اقماری سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان در نجف شهر سیرجان افتتاح شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی […]

با حضور علی حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان ،حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان، دکتر مکی آبادی معاون استاندار و فرماندار منطقه ویژه اقتصادی و سایر مقامات و مسئولین شهرستان سیرجان پانزدهمین شعبه اقماری سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان در نجف شهر سیرجان افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی کرمان در این مراسم،هدف از اجرای شعبه اقماری را گسترش و تعمیمم و پوشش خدمات این سازمان را به سایر نقاط استان دانست و افزود :سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور خدمات متعددی به شرکای اجتماعی خود ارائه می کند.

علی حسینی جمعیت تحت پوشش این سازمان در کشور را بیش از ۴٢ میلیون نفر دانست و افزود : در استان کرمان بالغ بر ١ میلیون وچهار صد هزار نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان مستمری بگیران این سازمان در استان را ١٠٨ هزار نفر بیان و تصریح کرد: ماهیانه ١٣٠ میلیارد تومان در استان به عنوان مستمری بازنشستگان و ۵٠ میلیارد تومان به عنوان هزینه های درمان پرداخت می شود که جمعا این سازمان هر ماهه ١٨٠ میلیارد تومان به عنوان تعهدات خود با همکاری شرکای اجتماعی و تلاش کارکنان این سازمان توانسته در استان پرداخت کند.

حسینی کارگاه های تحت پوشش این سازمان در استان را ۴٣ هزار کارگاه دانست و بیان کرد: ٣٠٨ هزار نفر به عنوان بیمه شده اجباری در این کارگاهها مشغول به کار هستند و درکنار این تعداد بالغ بر ١۴۵ هزار بیمه شده به عنوان بیمه شدگان خاص همچون قالیبان ،بیمه شدگان اختیاری ،قالیبافان ،رانندگان و …. قرار دارند .

وی در ادامه سازکار بیمه شدن در این سازمان را برای کلیه مشاغل سهل و آسان دانست و گفت: ایجاد شعب اقماری و کارگزاری ها در راستای ارائه خدمات بیمه ای ایجاد شده که بیمه شدگان با صرف کمترین وقت و هزینه به خدمات این سازمان دسترسی داشته باشند .

حسینی در ادامه بیان کرد: ما طبق دستور ریاست محترم جمهوری و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اقدام به راه اندازی میز خدمت در ابتدای ورودی شعب تامین اجتماعی برای مراجعه کنندگان نموده ایم که از اول تیرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می کند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در ادامه معرفی طرح میز خدمت در جهت تسهیل وقت بیمه شدگان بیان کرد: اعتقاد داریم ما امروز میز خدمت را هم به خانه مردم و محل کار کارفرمایان نیز برده ایم چرا که از ۴٣ هزار کارفرمای ما در استان ۴٢ هزار نفر حق بیمه خود را به صورت غیر حضوری و از محل زندگی و کار خود پرداخت می کنند و این نشان از این دارد که ۴٢ هزار سفر درون شهری غیر ضرور نیز کاهش پیدا کرده است .

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مقامات شهرستان سیرجان در جهت حمایت و همکاری ایجاد شعبه اقماری نجف شهر بیان کرد: ما همواره خود را امانت دار حق بیمه مردم که همان حق الناس است میدانیم و اعتقاد داریم این سازمان واسطه استمرار معیشت بیمه شدگان بین کارفرمایان و خانواده هاست.

لازم به ذکر است در این مراسم حجتالاسلام حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان و همچنین دکتر مکی آبادی فرماندار این شهر از خدمات گسترده سازمان تامین اجتماعی در این شهر تقدیر کردند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.