• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنوان کرد:

افزایش صد درصدی کشف جرایم در سیرجان

  • کد خبر : 7185
  • 10 مهر 1398 - 12:35
افزایش صد درصدی کشف جرایم در سیرجان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: کشف جرایم سرقت در شهرستان سیرجان در یکسال گذشته ۶۰ درصد و کشف جرایم امنیتی از جمله قتل و سرقت مسلحانه در این شهرستان صد درصد بوده است. همچنین در یکسال گذشته بیش از ۳ تن و ۴۸۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیرجان کشف شده است. سرهنگ محمدرضا […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: کشف جرایم سرقت در شهرستان سیرجان در یکسال گذشته ۶۰ درصد و کشف جرایم امنیتی از جمله قتل و سرقت مسلحانه در این شهرستان صد درصد بوده است. همچنین در یکسال گذشته بیش از ۳ تن و ۴۸۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیرجان کشف شده است.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتطامی افزود: نیروی انتظامی به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی در برقراری امنیت پایدار نقش داشته و مشارکت مردمی در این مهم تاثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: کشف جرایم سرقت در شهرستان سیرجان در یکسال گذشته ۶۰ درصد و کشف جرایم امنیتی از جمله قتل و سرقت مسلحانه در این شهرستان صد درصد بوده است. همچنین در یکسال گذشته بیش از ۳ تن و ۴۸۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیرجان کشف شده است.

این مقام مسئول گفت: جرائمی از جمله شرارت، درگیری و چاقوکشی در یکسال گذشته در سیرجان کاهش داشته که خود گواه بر تاثیرات فرهنگ سازی، آموزش عمومی به خانواده ها توسط پلیس، تعامل دوسویه پلیس با مراکز علمی، آموزشی و دانشگاه ها و برخوردهای مناسب قضایی در شهرستان می باشد.

ایران نژاد به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس هوشمند، امین مردم» اشاره کرد و گفت: با توجه به پیچیده شدن جرایم و تغییر الگوی جرم از سنتی به مدرن، اقدامات پلیس نیز با تاکید بر توانمندی ها، روزآمدی و هوشمندی پلیس همچون همه زمینه ها، در توسعه امنیت و مقوله مهم پیشگیری های اجتماعی و هم امید به آینده مستلزم اقدامات هوشمندانه است.

وی در رابطه با برنامه های هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در سیرجان گفت: افتتاح کلانتری ۱۴ نجف شهر سیرجان، افتتاح ساختمان کلانتری ۱۲ شریعتی، افتتاح ساختمان پایگاه شماره دو راهنمایی و رانندگی سیرجان، همایش پیاده روی و برنامه های ورزش، دیدار با ائمه جمعه شهرستان و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در شهرستان سیرجان می باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7185

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.