• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
حسن پور:

اقتصاد کشور را بدون تاثیرپذیری از روند مذاکرات به پیش می‌بریم

  • کد خبر : 14213
  • 28 فروردین 1401 - 15:46
اقتصاد کشور را بدون تاثیرپذیری از روند مذاکرات به پیش می‌بریم

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر توافقی در مذاکرات حاصل نشود با تکیه بر توان داخلی، امور اقتصادی کشور را بدون تاثیرپذیری از روند مذاکرات به پیش می‌بریم. شهباز حسن پور با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از عملکرد هفت ماه دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: جدا کردن مسیر […]

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر توافقی در مذاکرات حاصل نشود با تکیه بر توان داخلی، امور اقتصادی کشور را بدون تاثیرپذیری از روند مذاکرات به پیش می‌بریم.

شهباز حسن پور با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از عملکرد هفت ماه دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی افزود: جدا کردن مسیر امور اقتصادی کشور از مذاکرات هسته‌ای از سوی دولت سیزدهم اقدامی قابل قدردانی و حمایت است.

حسن پور خاطر نشان کرد: تکیه کردن بر توان و ظرفیت‌های داخلی کشور برای پیشبرد امور اقتصادی و جداسازی مسیر اقتصاد از مذاکرات باعث شده تا به رغم همه سختی ها ما بتوانیم مسائل اقتصادی را مستقل و با قدرت پیش ببریم.

نماینده مردم سیرجان اظهار داشت: این اقدام دولت باعث شده تا اقتصاد کشور به اراده  غربی ها گره نخورد و آنها برای امور اقتصادی ما تکلیف تعیین نکنند.

حسن پور یکی از اقدامات مهم دولت در هفت ماه گذشته را  افزایش فروش نفت عنوان کرد و گفت: افزایش درآمد حاصله از فروش نفت و فرآورده های نفتی در شرایط تحریم نشان دهنده جدی بودن دولت در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد است.

وی  افزود: در چنین شرایطی اگر مذاکرات به نتیجه برسد و توافقی حاصل شود و دارایی‌های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف در اختیار دولت قرار گیرد می توان از منابع آزاد شده در توسعه زیرساخت ها استفاده و اقتصادمان را مقاوم‌تر کنیم و اگر هم توافقی حاصل نشود با تکیه بر توان داخلی، امور اقتصادی  کشور را بدون تاثیرپذیری از روند مذاکرات به پیش خواهیم برد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14213

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.