• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
در جلسه ستاد بحران گهرزمین با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا مطرح شد:

انجام تست کرونا از پرسنل در گهرزمین امکان پذیر است

  • کد خبر : 10773
  • 25 فروردین 1399 - 19:51
انجام تست کرونا از پرسنل در گهرزمین امکان پذیر است
جلسه پیشگیری از شیوع کرونا امروز با حضور مهندس گلسرخی مدیر HSEE ،دکتر قاسمی مدیر مرکز تشخیص کرونا و برخی مدیران و پیمانکاران گهرزمین در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد. مدیر HSEE گهرزمین در ابتدا با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این مدیریت برای مقابله...

جلسه پیشگیری از شیوع کرونا امروز با حضور مهندس گلسرخی مدیر HSEE ،دکتر قاسمی مدیر مرکز تشخیص کرونا و برخی مدیران و پیمانکاران گهرزمین در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

مدیر HSEE گهرزمین در ابتدا با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این مدیریت برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: باید با توجه به پروتکل های تایید شده وزارت بهداشت در راستای مهار این ویروس تلاش کنیم.

گلسرخی در ادامه افزود: غربالگری برای شناسایی افراد مشکوک به ویروس کرونا به طور مستمر از درب های ورودی مجتمع برای کلیه پرسنل در حال انجام می باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای کنترل و ایجاد آرامش روانی بین پرسنل از افراد غیر بومی که از مرخصی به مجتمع مراجعه می کنند و همچنین افرادی که در غربالگری دارای علائم هستند، به ترتیب اولویت هایی که توسط مدیران تعیین می شود تست تشخیصی “پی .سی . ار” با همکاری دانشکده علوم پزشکی سیرجان به منظور حصول اطمینان کامل از ابتلا به بیماری کرونا، در سایت گهرزمین انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به سال جهش تولید گفت: امیدواریم با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی،در راستای تحقق شعار جهش تولید در سطح مجتمع سنگ آهن گهرزمین، زمینه و امکان فعالیت کلیه کارکنان در بخش های مختلف معدنی و صنعتی فراهم گردد.

در ادامه این جلسه، دکتر قاسمی ضمن تاکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی عنوان کرد: خوشبختانه امکان انجام تست کرونا برای کارکنان مشکوک در شرکت گهرزمین وجود دارد که این مهم، می تواند روند شناسایی افراد بیمار و جلوگیری از شیوع بیماری را آسان تر کند.
وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر رعایت کلیه موازین بهداشت فردی و فاصله گذاری فیزیکی افراد ، استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا حائز اهمیت می باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.