• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
7
در انتظار ۲ آقای گل ایرانی در یونان و هلند؛

انصاری‌فرد! هت‌تریک کن، آقای گل شو

  • کد خبر : 1737
  • 16 اردیبهشت 1397 - 10:40
انصاری‌فرد! هت‌تریک کن، آقای گل شو

ستاره ایرانی المپیاکوس برای پایان خوش و آقای گلی در فصل درخشانی که داشت، نیاز به ۳ گل در بازی با جیانینا دارد. کریم انصاری‌فرد بعد از درخششی که در دور رفت فصل ۱۷-۲۰۱۶ همراه پانیونیوس داشت، در نقل و انتقالات زمستانی راهی المپیاکوس شد و همراه این تیم به قهرمانی سوپر لیگ یونان رسید […]

ستاره ایرانی المپیاکوس برای پایان خوش و آقای گلی در فصل درخشانی که داشت، نیاز به ۳ گل در بازی با جیانینا دارد.

کریم انصاری‌فرد بعد از درخششی که در دور رفت فصل ۱۷-۲۰۱۶ همراه پانیونیوس داشت، در نقل و انتقالات زمستانی راهی المپیاکوس شد و همراه این تیم به قهرمانی سوپر لیگ یونان رسید ولی با این وجود از نظر انفرادی جایزه‌ای کسب نکرد و به غیر از ۵ گل نیم‌فصل اول نتوانست در مسابقات لیگ برای المپیاکوس گلزنی داشته باشد.

مهاجم ایرانی المپیاکوس امسال عملکرد متفاوتی در ترکیب المپیاکوس ارائه کرد و برخلاف فصل قبل که هیچ گلی برای این تیم نزده بود، توانسته ۱۷ گل در ۲۵ بازی که به‌عنوان بازیکن ثابت و تعویضی به میدان رفته، به ثمر برساند و یکی از جدی‌ترین گزینه‌های آقای گلی سوپر لیگ یونان محسوب شود.

انصاری‌فرد در آخرین بازی المپیاکوس دو گل در دیدار برابر پانتولیکوس به ثمر رساند تا در پایان هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی فصل در تعداد گل ۱۷ با الکساندر پریجوویچ، مهاجم پائوک برابر شود، اما اکنون که مهاجم ایرانی تنها یک بازی دیگر همراه المپیاکوس دارد، از شانس کمتری نسبت به حریف صربستانی‌اش برای رسیدن به‌عنوان آقای گلی برخوردار است.

پریجوویچ در بازی شنبه شب پائوک در هفته سی‌اُم و پایانی فصل در نیمه اول یک بار دروازه پلاتانیاس را باز کرد که اگر همین تک گل او باقی می‌ماند، شانس انصاری‌فرد برای رسیدن به آقای گلی بیشتر می‌شد ولی مهاجم صربستانی پائوک در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم یک گل دیگر برای تیمش به ثمر رساند تا علاوه بر درخشش در جریان برتری ۳ بر صفر پائوک، تعداد گل‌های خود را هم به عدد ۱۹ افزایش دهد.

با دو گلی که پریجوویچ در آخرین بازی پائوک زد، در حال حاضر با ۲ گل بیشتر نسبت به انصاری‌فرد در صدر جدول گلزنان فصل ۱۸-۲۰۱۷ سوپر لیگ یونان قرار دارد اما ستاره ایرانی المپیاکوس این فرصت را دارد تا در بازی تیمش مقابل جیانینا هت‌تریک کند، به تنهایی عنوان آقای را به دست بیاورد و کار بزرگی رقم بزند.

المپیاکوس از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شب مهمان تیم رده دهمی جیانینا خواهد بود که کریم انصاری‌فرد تنها در این مسابقه فرصت دارد بتواند با زدن دو گل، همراه پریجوویچ در ۱۹ گل برابر شود و به همراه او در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد ولی هت‌تریک مهاجم ایرانی می‌تواند او را به تنهایی به‌عنوان آقای گل فصل سوپر لیگ یونان معرفی کند.

یکشنبه در هلند هم علیرضا جهانبخش آخرین بازی فصل را برای آلکمار انجام خواهد داد که با توجه به فاصله یک گله او در صدر جدول گلزنان، بخت زیادی برای رسیدن به آقای گلی در لیگ اردیویسه دارد و تمام فوتبال دوستان ایرانی امیدوار هستند علاوه بر جهانبخش، انصاری‌فرد نیز بتواند درخشش قابل توجهی داشته باشد و با هت‌تریک برابر جیانینا، ثمره فصل درخشانی که داشت را با آقای گلی بگیرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1737
  • منبع : ورزش سه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.