• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

اولین نمایشگاه کتاب گل‌گهر در سیرجان افتتاح شد

  • کد خبر : 13322
  • 28 مهر 1400 - 8:19
اولین نمایشگاه کتاب گل‌گهر در سیرجان افتتاح شد

نخستین نمایشگاه کتاب گل‌گهر سیرجان با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر و مسئولان شهرستان سیرجان غروب ۲۷ مهرماه افتتاح شد. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیر برگزاری نمایشگاه کتاب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ […]

نخستین نمایشگاه کتاب گل‌گهر سیرجان با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر و مسئولان شهرستان سیرجان غروب ۲۷ مهرماه افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیر برگزاری نمایشگاه کتاب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ ناشر برتر کشور و با ارائه عناوین متعدد کتاب در راستای سیاست‌های شرکت گل‌گهر که عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و بهره‌ مندی عموم مردم از خدمات فرهنگی است، برگزار شده است.

«ابوذر حلوایی پور» افزود: تلاش کرده‌ایم از انتشاراتی دعوت کنیم که کتاب‌های آنها مقبولیت عمومی داشته باشد؛ در این نمایشگاه به کتاب‌فروشی‌های برتر شهر هم غرفه و خدمات داده‌ایم تا در کنار ناشران کشوری کتاب‌های خود را عرضه کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشن‌های شبانه، بازی‌های فکری، محافل فرهنگی و دیدار با نویسندگان و مولفین از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

در این مراسم همچنین امام جمعه سیرجان گفت: قرآن به عنوان کتاب الهی نازل شده که بایستی در آن تدبر کنیم، آن را بفهمیم و به آن عمل کنیم.

حجت الاسلام«سیدمحمود حسینی» افزود: امامان معصوم(ع) در تبیین این کتاب آسمانی سخنانی گفته‌اند که عمدتا تبدیل به کتاب‌هایی چون نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و … شده که در اختیار عموم و متخصصان قرار گرفته که با تدبر در آن در زمینه‌های گوناگون علمی پیشرفت کرده‌اند.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: سیرجان ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد و برنامه‌هایی چون نمایشگاه کتاب نشات گرفته از تفکر عمیق فرهنگی مدیران گل‌گهر است.

«محمدرضا علیزاده» افزود: امیدواریم در سبد مصرفی خانواده‌ها کتاب سهم قابل قبولی پیدا کند. همه ما وظیفه داریم هر گامی که می‌توانیم در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برداریم.

گفتنی است: نمایشگاه کتاب گل گهر تا دوشنبه سوم آبان‌ماه در مجموعه ورزشی امام علی(علیه السلام) سیرجان دایر است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.