• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

بازدید رئیس کل دادگستری استان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

  • کد خبر : 6689
  • 17 شهریور 1398 - 11:45
بازدید رئیس کل دادگستری استان از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سیرجان از منطقه ویژه بازدید کردند. در این بازدید محمود سلطانی زاده مدیرعامل منطقه ویژه سیرجان توضیحاتی در مورد فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این منطقه ویژه اقتصادی ارایه کرد. آنها سپس از سه کارخانه کاویان گهر، فریکو و […]

یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سیرجان از منطقه ویژه بازدید کردند.

در این بازدید محمود سلطانی زاده مدیرعامل منطقه ویژه سیرجان توضیحاتی در مورد فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این منطقه ویژه اقتصادی ارایه کرد.

آنها سپس از سه کارخانه کاویان گهر، فریکو و گلدیران بازدید کردند و در جریان مشکلات حقوقی آنها قرار گرفتند.

مسئولان قضایی استان کرمان در ابتدا به کارخانه کاویان گهر رفته و از نزدیک با روند تولید آهن اسفنجی آشنا شدند. فاز اول این کارخانه در سال ۱۳۹۷ با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح شده است. کاویان گهر که تولید کننده آهن اسفنجی بصورت بریکت و لوله ای است برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

سپس کارخانه فریکو تولید کننده انواع روغن خوراکی مورد بازدید قرار گرفت. این کارخانه که در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده انواع روغن را با برند نینا تولید می کند. فریکو برای ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و سالانه بیش از ۴۰ هزار تن تولید دارد.

مسئولان ارشد قضایی استان کرمان از کارخانه گلدیران تولید کننده یخچال و تلویزیون ال ای دی با برند ال جی و جی پلاس نیز بازدید کردند. این کارخانه نیز در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده و برای ۴۲۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است. این کارخانه در سال گذشته بیش از ۱۳۰ هزار دستگاه تلویزیون و یخچال تولید کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه این بازدید گفت: بازدید مسئولان از واحد‌های تولیدی و گفت‌وگوی چهره به چهره با صاحبان صنعت در تصمیم گیری‌ها و اتخاذ تدابیر از سوی مدیران بسیار موثر و ارزشمند خواهد بود.

یدالله موحد افزود: سیستم قضایی استان کرمان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت رونق تولید، از فعالان بخش اقتصادی و تولیدکنندگان حمایت حقوقی و قضایی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد به علت مسائل حقوقی و قضایی چرخ تولید متوقف شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6689

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.