• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
مجوز بازی بایناما صادر شد

بازگشت مهاجم گابنی از بازی سپاهان

  • کد خبر : 15883
  • 03 شهریور 1401 - 16:54
بازگشت مهاجم گابنی از بازی سپاهان

مجوز بازی مهاجم جنجالی گل‌گهر بعد استیناف خواهی از کمیته استیناف صادر شد. سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر از ادامه محرومیت بایناما خبرداد. این بازیکن در ماه ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۰ محروم شد و حکم استیناف او در ۱۲ بهمن […]

مجوز بازی مهاجم جنجالی گل‌گهر بعد استیناف خواهی از کمیته استیناف صادر شد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر از ادامه محرومیت بایناما خبرداد.

این بازیکن در ماه ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۰ محروم شد و حکم استیناف او در ۱۲ بهمن ماه صادر شد. فصل گذشته یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های تاریخ فوتبال ایران با کسر هفت امتیاز از گل‌گهر به دلیل استفاده از اریک بایناما ثبت شد.

این مهاجم گابنی در این مدت به استقلال تاجیکستان پیوست و حتی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت تا دیگر به عنوان بازیکن غیر مجاز محسوب نشود؛ اما صحبت‌های قلعه‌نویی نشانگر عدم اجازه بایناما برای بازی بود.

پیگیرها نشان می‌دهد این بازیکن زمانی که غیر مجاز بوده و اجازه‌ی بازی در لیگ برتر ایران را نداشته بنابراین محرومیتش قابل اعمال نبوده است حالا بعد بازگشت از استقلال سزوار محرومیت است. این صحبت برگرفته از  بند ۲ ماده ۱۱۲  مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال  ایران است: «چنانچه بازیکن، واجد شرایط برای شرکت در یک مسابقه باشد این مسابقه جزء محرومیت وی محاسبه می شود وگرنه محاسبه نمی شود.»

آخرین بررسی‌ها در این خصوص نشان می‌دهد باشگاه گل‌گهر از طریق کمیته استیناف پیگیر این موضوع بود و اجازه حضور این مهاجم در هفته سوم لیگ برتر صادر شد.

به این ترتیب بایناما در بازی گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر می تواند به میدان برود و قلعه نویی از این بابت مشکلی ندارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15883

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.