• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
مهرداد عبدی:

بازی بعدی جبران خواهم کرد

  • کد خبر : 6102
  • 02 شهریور 1398 - 10:20
بازی بعدی جبران خواهم کرد

هافبک تیم گل گهر سیرجان گفت: صحنه­ ی گل بخودی کاملا اتفاقی بود، در اولین خطایم در کل نود دقیقه بازی کارت زرد دریافت کردم و متاسفانه در دیدار پنجشنبه شانس با من یار نبود. مهرداد عبدی در خصوص اولین تجربه لیگ برتری و تساوی یک-یک تیم گل گهر در دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار […]

هافبک تیم گل گهر سیرجان گفت: صحنه­ ی گل بخودی کاملا اتفاقی بود، در اولین خطایم در کل نود دقیقه بازی کارت زرد دریافت کردم و متاسفانه در دیدار پنجشنبه شانس با من یار نبود.

مهرداد عبدی در خصوص اولین تجربه لیگ برتری و تساوی یک-یک تیم گل گهر در دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: همانطور که خودتان اشاره کردید دیروز اولین تجربه تیم گل گهر دربازی های لیگ برتر بود. تیم ما بدلیل تغییرات بسیار زیاد و عدم تجربه چند بازیکن در لیگ برتر بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشت. شاید از نظر کسب نتیجه بد عمل نکرده باشیم اما از نظر تاکتیکی و فنی عملکرد چندان جالبی نداشتیم. وامیدواریم که روند رو به رشدی در بازی های بعدی داشته باشیم.

عبدی در خصوص علت اصلی برنده نشدن گل گهر در دیدار مقابل نساجی با وجود در اختیار داشتن امتیاز میزبانی توضیح داد: اولین علت این است که تیم و برخی از بازیکنان مان تجربه بازی در لیگ برتر را تا قبل از این دیدار نداشتند. دومین علت هم این بود که ما متاسفانه بازی را بد شروع کردیم، و بدلیل استرس حاصل از بی تجربگی بازیکنان نتوانستیم بازی را خوب مدیریت کنیم و برنده این دیدار باشیم.

هافبک تیم گل گهر در واکنش به عملکردش مقابل تیم نساجی و زدن گل بخودی و گرفتن کارت زرد گفت: صحنه گل بخودی کاملا اتفاقی بود و زمانی که اصلا دید خوبی نداشتم توپ به من برخورد کرد و درون دروازه قرار گرفت. در مورد صحنه کارت زرد هم زمانی که خواستم مانع از ضد حمله بازیکنان تیم حریف شوم در اولین خطایم در کل نود دقیقه بازی ها کارت زرد دریافت کردم و متاسفانه دردیدار دیروز با من یار نبود.

وی در خصوص پیش‌بینی اش از دیدار بعدی تیم گل گهر در مصاف با سایپا در هفته دوم رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: بازی بسیار سختی داریم، به این خاطر که سایپا بسیار تیم خوبی است.تیم ما به زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را پیداکرده و به آن هماهنگی و تجربه لازم دست پیدا کند.خداراشکر که اولین بازی را بدون باخت شروع کردیم.گرچه از نظر کسب نتیجه بد نبودیم اما از نظرفنی و کیفیت بازی چندان تعریفی نداشتیم. و امیدواریم تا بتوانیم در بازی مقابل سایپا عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه بهتری را رقم بزنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6102

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.