• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
ادعای مدیرعامل گهرزمین؛

باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین به فعالیت خود ادامه خواهد داد

  • کد خبر : 16381
  • 05 اردیبهشت 1402 - 19:15
باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین به فعالیت خود ادامه خواهد داد

پایگاه خبری معدن نامه در خبری گزارش داد: مدیرعامل گهرزمین با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین گفت: خوشبختانه با پیگیری های لازم و صورت گرفته و حمایت مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری، این باشگاه به فعالیت های خود ادامه خواهد داد. مدیرعامل گهرزمین در این جلسه ضمن تقدیر […]

پایگاه خبری معدن نامه در خبری گزارش داد: مدیرعامل گهرزمین با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر انحلال باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین گفت: خوشبختانه با پیگیری های لازم و صورت گرفته و حمایت مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری، این باشگاه به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

مدیرعامل گهرزمین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات واحدهای مختلف شرکت در سال گذشته عنوان نمود: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در زمینه های مختلف انجام شده که این نشان از تلاش و همت مجموعه است.

شایان ذکر است که بیست‌وهشتم فروردین‌ماه امسال خبری مبنی‌ بر انحلال باشگاه فرهنگی‌ ورزشی گهرزمین سیرجان از فعالیت در ورزش حرفه‌ای مخابره شده بود.

اما مدیرعامل گهرزمین با توجه به خواست عمومی مردم سیرجان خصوصا ورزشکاران و ورزش دوستان و با مشورت از معاونین و مدیران بزرگترین معدن روباز سنگ آهن خاورمیانه، خبر از ادامه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی گهرزمین داد.

بی شک این خبر مسرت بخش، بارقه های امید را در دل ورزش دوستان شهرمان بوجود خواهد آورد و دوباره سیرجانی‌ها می‌توانند به افتخار آفرینی های ورزشکارانشان تحت لوای گهرزمین به خود ببالند.

مدیرعامل گهرزمین در ادامه با اشاره به بحث بومی سازی افزود: بایستی از تولید داخلی حمایت شود که در این راستا کارهای بسیار خوبی در زمینه بومی سازی در شرکت گهرزمین انجام شده است.

در ادامه، محمدرضا خضری پور عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با اشاره به اقدامات همکاران در زمینه های مختلف گفت:همت و تلاش های همکاران در قسمت های مختلف از جمله: کسب رکورد تولید، برگزاری شایسته مجمع ستودنی است.

وحید خلیلی مدیر مجتمع و معاون بهره برداری گهرزمین نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات موفق واحدهای امور معدن، فرآوری و گندله سازی خاطرنشان کرد: در اولین ماه از سال جدید با همت و تلاش همیشگی کارکنان، شاهد رکورد های کم نظیر در تولید سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله بوده ایم.

همچنین در این جلسه معاونین و مدیران شرکت گهرزمین پیرامون سایر موارد مطروحه شرکت، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16381

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.