• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
واکنش‌ها به انحلال تیم فوتسال گهرزمین

باشگاه گهرزمین بین زمین و هوا

  • کد خبر : 16195
  • 01 اردیبهشت 1402 - 13:17
باشگاه گهرزمین بین زمین و هوا

روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه بود که خبر انحلال تیم فوتسال گهرزمین سیرجان منتشر شد. این انحلال که با تصمیم اعضای مجمع مجموعه گهرزمین صورت گرفته بود با واکنش‌هایی از سوی ورزشی‌ها و به خصوص فوتسالی‌ها روبرو شد.  در پی خبر انحلال گهرزمین حسین شمس پیشکسوت فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال ایران، محمد کشاور کاپیتان […]

روز دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه بود که خبر انحلال تیم فوتسال گهرزمین سیرجان منتشر شد. این انحلال که با تصمیم اعضای مجمع مجموعه گهرزمین صورت گرفته بود با واکنش‌هایی از سوی ورزشی‌ها و به خصوص فوتسالی‌ها روبرو شد.

 در پی خبر انحلال گهرزمین حسین شمس پیشکسوت فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال ایران، محمد کشاور کاپیتان اسبق تیم ملی، کاپیتان باشگاه گهرزمین و… از جمله کسانی بودند که نسبت به این انحلال در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

شمسایی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: « این چند روز اخباری مبنی بر منحل شدن گهرزمین شنیدم که باعث ناراحتی من شد حیف است باشگاه پرپتانسیلی مانند گهرزمین در لیگ نباشد»

محمد کشاور کاپیتان اسبق تیم ملی نیز دراین باره گفت: « پس از خبر انحلال گهرزمین به شوک فرو رفتم، حیف است باشگاهی مانند گهرزمین که می تواند در آینده بازیکنان تیم ملی را بسازد منحل شود، امیدوارم که مسئولین باشگاه تجدید نظر کنند.»

استاندار کرمان نیز در دیداری که با رییس هیات فوتبال استان کرمان داشت قول مساعدت و همکاری داده بود.

سرمربی گهرزمین در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایمنا از تلاش برای جلوگیری این انحلال گفت: « برای اینکه باشگاه گهرزمین منحل نشود با نماینده مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان فوتبال و فوتسال تماس گرفتم تا به ما کمک کنند و مدیران کارخانه گهرزمین را از تصمیمشان مبنی‌بر انحلال باشگاه منصرف کنند.»

حسین افضلی در ادامه گفت: «از مسئولان و اهالی فوتسال و شخص آقای تاج خواهش می‌کنم وارد ماجرا شوند و از تیم حمایت کنند. به جرئت قسم می‌خورم که این تیم تا چند سال آینده به یکی از ارکان اصلی فوتسال ایران تبدیل خواهد شد. ما به‌حدی برنامه‌ریزی خوب داشتیم که بعضی رکوردها را شکستیم؛ پس رسالت اجتماعی و آینده بچه‌های سیرجان که با عشق و علاقه برای این تیم تلاش می‌کنند چه می‌شود؟ حدود ۶۰ درصد اسکلت تیم ما بچه‌های سیرجان هستند. ما می‌رویم اما به آن‌ها کمک کنید. آقایان مدیرعامل ما باید صدایمان را به کجا برسانیم؟»

در این خصوص هیات فوتبال نیز بیانیه‌ای منتشر کرد، در این بیانیه آمده است: « هیات فوتبال استان کرمان مصرانه از مسئولان این شرکت می‌خواهد که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خویش نه تنها در تصمیم خود تجدید نظر کنند بلکه موجبات رونق و توسعه هر چه بیشتر این تیم را فراهم سازند. از سویی دیگر هیات فوتبال از مسئولین شهرستان سیرجان و استان و دستگاههای نظارتی تقاضا دارد با دقت نظر بیشتری این گونه اقدامات نسنجیده را که با توجه به مقبولیت و محبوبیت ورزش پرطرفدارفوتبال و فوتسال می‌تواند تبعات ناخوشایندی در افکار عمومی جامعه در پی داشته باشد ، زیر نظر گیرند و برخورد نمایند . »

باید دید با تمام این واکنش‌ها تکلیف این باشگاه در نهایت چه می‌شود و مسئولین باشگاه گهرزمین با چه دیدگاهی تصمیم به انحلال این باشگاه گرفته‌اند؟!

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16195
  • منبع : کرمان نو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.