• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6
نشست فرماندهی انتظامی سيرجان با خبرنگاران

با پیج‌های خبری بدون مجوز برخورد خواهد شد

  • کد خبر : 13919
  • 17 آذر 1400 - 16:48
با پیج‌های خبری بدون مجوز برخورد خواهد شد

نشست فرماندهی انتظامی سیرجان با تنی چند از خبرنگاران شهرستان برگزار شد.در این جلسه که به میزبانی سرهنگ منصور رمضان نژاد سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار گردید. سرهنگ رضا افشار جهانشاهی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، سرگرد مرتضی صفی پور رئیس پلیس فتا سیرجان، سرگرد روح الله عادلی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، تعدادی از […]

نشست فرماندهی انتظامی سیرجان با تنی چند از خبرنگاران شهرستان برگزار شد.
در این جلسه که به میزبانی سرهنگ منصور رمضان نژاد سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار گردید. سرهنگ رضا افشار جهانشاهی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، سرگرد مرتضی صفی پور رئیس پلیس فتا سیرجان، سرگرد روح الله عادلی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، تعدادی از خبرنگاران فعال و تنی چند از ادمین های پیج ها و سایت های خبری سیرجان حضور داشتند.
محور اصلی این نشست پیرامون تعامل هرچه بیشتر رسانه ها و نیروی انتظامی عنوان شد.
سرهنگ رمضان نژاد در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت های رسانه های قانونمند،اظهار امیدواری کرد که با همکاری دوجانبه ای، اخبار مثبت و امیدوار کننده بیشتری به جامعه تزریق شود و همچنین اخبار حوادث و امثالهم نیز با رعایت تمامی جوانب کار رسانه ای و اطلاع رسانی به سمع و نظر مردم برسد.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: تمامی پیج ها و سایت هایی که اقدام به انتشار اخبار محلی و کشوری می کنند بایستی قبل از هرگونه فعالیت اقدام به اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایند، به نوعی که هویت ادمین یا مسئول پیج و رسانه برای نهادهای ذیربط مشخص باشد.
سرهنگ صفی پور رئیس پلیس فتا نیز با تایید صحبت های فرماندهی انتظامی سیرجان گفت:
این دومین جلسه ای هست که به صراحت عنوان می‌کنیم تمامی پیج های خبری اعم از رسانه ای و یا شخصی که تمایل به انتشار اخبار کشوری یا محلی دارند باید اقدامات لازم را برای اخذ مجوز انجام دهند در غیر اینصورت، به زودی از فعالیت پیج ها و سایت های فاقد مجوز و بدون هویت جلوگیری خواهد شد.
سرهنگ رضا افشار جهانشاهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیز در ادامه این نشست عنوان کرد؛
نیروی انتظامی همیشه خبرنگاران را نه در مقابل، بلکه در کنار خود می بیند و انتظارمان از یک خبرنگار حرفه ای و رسانه معتبر این است که قبل از انتشار هرگونه خبری در حوزه نیروی انتظامی، با ما تماس حاصل نموده و نسبت به تکمیل شدن خبر اقدام نمایند.
سرگرد روح الله عادلی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت سیرجان نیز در پایان صراحتا عنوان کرد: افراد و اشخاصی که هیچ سابقه رسانه ای نداشته و به ارکان خبر و گزارش تسلط ندارند نبایستی به خود این اجازه را بدهند که به این حوزه حساس و خطیر ورود نمایند. همچنین لازم به توضیح است که آن دسته از بلاگرهایی نیز که نسبت به انتشار پست های خلاف عرف جامعه اقدام کنند نیز رصد شده و مطابق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13919

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.