• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سیرجان

  • کد خبر : 13197
  • 26 مهر 1400 - 10:48
برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سیرجان

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۹ نفر از برگزیده‌های استان‌های مختلف کشور در رشته مکانیکی و تعمیرموتورهای سنگین دیزیل در سیرجان برگزار می‌شود. افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی شانگهای عصر امروز در رشته تعمیر موتورهای دیزلی و سنگین در سیرجان برگزار شد، نوزدهمین  دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۹ نفر […]

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۹ نفر از برگزیده‌های استان‌های مختلف کشور در رشته مکانیکی و تعمیرموتورهای سنگین دیزیل در سیرجان برگزار می‌شود.

افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی شانگهای عصر امروز در رشته تعمیر موتورهای دیزلی و سنگین در سیرجان برگزار شد، نوزدهمین  دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۹ نفر از برگزیده‌های استان‌های مختلف کشور در رشته مکانیکی و تعمیرموتورهای سنگین دیزیل در سیرجان از فردا برگزار می‌شود.

محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مراسم آغازین این مسابقات مهارت را سرلوحه رشد و توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب جهت رقابت سالم بین مهارت آموختگان، اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای بین جوانان و همچنین شکوفایی استعدادهای حرفه‌ای آنان را به دنبال دارد.

وی افزود: در این مسابقات که برای اولین‌بار در سیرجان برگزار می‌شود فراهم نمودن شرایط شرکت حرفه آموختگان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی و آشنایی با تکنولوژی پیشرفته و جدید از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است که امسال برگزیدگان هر رشته در مسابقات انتخابی شانگهای چین به رقابت جهانی می‌پردازند.

جهانگیری عنوان کرد: این مسابقات هرسال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور استعدادهای برتر مهارتی برگزار می‌شود که در مرحله اول شهرستانی امسال در استان کرمان قریب به  یک هزار نفر در این مسابقات ملی مهارت شرکت کردند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: امسال ۵ رشته مهارتی در رشته‌های تعمیر موتورهای دیزلی در سیرجان، کنترل صنعتی در رفسنجان و رشته‌های ترانس سی ان سی، فرز سی ان سی و طراحی مهندسی‌ مکانیک‌ در کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افراد برگزیده نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشور جهت شرکت در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ به شانگ‌های چین اعزام خواهند شد.

این مسابقات به مدت چهار روز در سیرجان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان از استان‌های فارس، کرمان، خراسان رضوی، مازندران، خراسان شمالی، اصفهان و سیستان و بلوچستان در مسابقات ملی مهارت حضور دارند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.