• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

بسکتبالیستی که مدعی است به خاطر موهایش به تیم ملی دعوت نمی‌شود!

  • کد خبر : 15359
  • 01 خرداد 1401 - 9:57
بسکتبالیستی که مدعی است به خاطر موهایش به تیم ملی دعوت نمی‌شود!

بازیکن بسکتبال ایران گفت: بعد از رفتن بائرمن نمی‌دانم آیا یک سری افراد با من مشکل دارند که از آن زمان به تیم ملی دعوت نشدم.محمد شهریان بسکتبالیست نظم آوران سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص ناراحتی خود از ۶ سال دعوت نشدن به اردوی تیم ملی اظهار کرد: […]

بازیکن بسکتبال ایران گفت: بعد از رفتن بائرمن نمی‌دانم آیا یک سری افراد با من مشکل دارند که از آن زمان به تیم ملی دعوت نشدم.
محمد شهریان بسکتبالیست نظم آوران سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص ناراحتی خود از ۶ سال دعوت نشدن به اردوی تیم ملی اظهار کرد: من  از زمانی که درک بائرمن به عنوان سرمربی آمد برای تیم ملی بازی می‌‌کردم و همیشه جزو ۱۵ نفر بودم اما از زمانی که از ایران رفت نمی‌دانم یک سری با من مشکل دارند یا مسئله دیگری است چرا که از آن سال به بعد دیگر دعوت نشدم. تیم من همیشه جزو هشت تیم برتر لیگ بوده ولی با من مشکل دارند؛ اگر بحث سن باشد خیلی از بازیکنان هم سن و سال من در اردو هستند. امسال هم که جزو چهار تیم بودیم و شخصیتم هم که همیشه بدون حاشیه بودم و برای همه ثابت شده است. نمی‌دانم واقعا چه کسی اسامی بازیکنان را می‌دهد؛ امسال واقعا خوب بازی کردم و فیلم مسابقات هم که وجود دارد و حقم بود که حداقل به اردو دعوت می‌شدم حتی اگر جزو نفرات نهایی نبودم.
شهریان در پاسخ به این سوال که آیا مسائلی که در استوری گلایه آمیز مبنی بر ایراد گرفتن از مو و لباس بیان کردید شخصا از سوی مسئولان به شما گوشزد شده و به نظر خودتان دلیل اصلی دعوت نشدن به تیم ملی در این ۶ سال همین موضوع بوده یا نه تصریح کرد: یک سری از بازیکنان بزرگ به من می‌گویند موهایت را کوتاه کن و حرفشان را هم محترم می‌دانم اما هر کس شخصیت خودش را دارد و مهم است در بسکتبال حاشیه نداشته باشم. نوع نگاه و کلا رفتار من مشخص است. آمار بازی‌های من واضح است؛ از خیلی بازیکنان درخشان تر بازی کردم و به خیلی از مربیان ثابت شد. امسال گفتند باید در پست گارد راس بازی کنم و هر چه  خواستند انجام دادم اما برخی اصلا انگار نمی‌خواهند ببینند. ۶ سال شد و به این موضوع عادت کردم ولی  نمی‌دانم  آیا  باید با کسی باید صحبت کنیم یا کاری کنیم که دعوت شوم؟ بائرمن خیلی من را دوست داشت و وقتی فیلم‌هایم را برایش می‌فرستادم می‌گفت خیلی پیشرفت کردی و دو سال دیگر جزو بهترین‌ها می‌شوی که گفتم من را به تیم ملی  دعوت نمی‌کنند و متاسف شد؛ همان سال سالار منجی را هم خط زدند و علی الله وردی یکی از بهترین‌ها را هم از بسکتبال حذفش کردند که در آخر مهاجرت کرد.
بازیکن بسکتبال ایران با بیان اینکه از ریاست فدراسیون توقعی در این مسائل ندارد؛گفت: من اصلا از رئیس فدراسیون در مورد این مسئله توقعی ندارم اما قطعا جواد داوری هم در بازی‌های ما و مهرام حضور داشته و دیده چه کسی چه کاری انجام داده و از نظر من در انتخاب بازیکنان نقشی نداشته اما مربیانی که می‌آیند نام بازیکنان را می‌دهند کم لطفی می‌کنند. 

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15359

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.