• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
تندروان:

به حضور کرونا عادت کرده‌ایم/ از قهرمانی نه، از هماهنگی تیمم خوشحالم

  • کد خبر : 11807
  • 10 شهریور 1399 - 9:57
به حضور کرونا عادت کرده‌ایم/ از قهرمانی نه، از هماهنگی تیمم خوشحالم

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: فکر می کنم در شرایط کنونی همه به حضور کرونا عادت کرده‌اند. تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ۳ پیروزی عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه والیبال «جام دریاچه ارومیه» را به خود اختصاص داد. در این تورنمنت تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه و آذرباتری هم حضور داشتند. محمدرضا تندروان […]

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: فکر می کنم در شرایط کنونی همه به حضور کرونا عادت کرده‌اند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ۳ پیروزی عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه والیبال «جام دریاچه ارومیه» را به خود اختصاص داد. در این تورنمنت تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه و آذرباتری هم حضور داشتند.

محمدرضا تندروان درمورد شرایط کلی تیمش و حضور در تورنمنت دریاچه ارومیه اظهار داشت: ما بیش از ۲ ماه است که تمرینات خود را در سالن فدراسیون والیبال آغاز کرده‌ایم. ابتدا کار را با تمرینات آنلاین آغاز کرده و سپس بازیکنان را دور هم جمع کردیم.

وی ادامه داد: پیش از حضور در تورنمنت جام دریاچه ارومیه دو دیدار دوستانه در تهران با تیم سپاهان برگزار کردیم که به خوبی نقاط ضعف و قوت خود را شناختیم و سپس هم راهی ارومیه شدیم. خوشبختانه در این مسابقات هم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیمم از نظر هماهنگی در شرایط خوبی قرار دارد و مسابقاتی که در ارومیه برگزار کردیم همگی ۵ سته شد و بازیکنان به خوبی تحت فشار قرار گرفتند. 

تندروان با بیان اینکه هدف ما این است که حضور قدرتمندی در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم، گفت: فکر نمی‌کنم نتایج مسابقات دوستانه برای هیچ تیمی اهمیت داشته باشد. ما هم همین شرایط را داشتیم؛ با وجود اینکه توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم، اما بیشتر از این خوشحالم که بازیکنانم در این تورنمنت به خوبی تحت فشار قرار گرفتند و به هماهنگی رسیدند.

وی درخصوص اینکه آیا مسابقات لیگ در زمان مشخص برگزار خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: به هر حال همانطور که تا الان به حضور کرونا عادت کرده‌ایم، با سایر موارد هم هماهنگ خواهیم شد. درست است که حضور تماشاگران در سالن‌های والیبال هیجان مسابقات را دو چندان می‌کند، اما ناچاریم در این شرایط مسابقات را شروع کنیم و قطعاً به این اوضاع هم عادت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11807

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.