• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

به صدا در آمدن زنگ هشدار مصرف مواد مخدر صنعتی در استان کرمان

  • کد خبر : 6066
  • 31 مرداد 1398 - 10:38
به صدا در آمدن زنگ هشدار مصرف مواد مخدر صنعتی در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از به صدا در آمدن زنگ هشدار مصرف مواد مخدر صنعتی در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: آسیب‌های مواد مخدر صنعتی در مرکز کشور بیشتر است، که دارد به سمت دیگر استان های کشور از جمله استان کرمان نیز کشیده می شود لذا باید تلاش همه جانبه‌ای در این […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از به صدا در آمدن زنگ هشدار مصرف مواد مخدر صنعتی در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: آسیب‌های مواد مخدر صنعتی در مرکز کشور بیشتر است، که دارد به سمت دیگر استان های کشور از جمله استان کرمان نیز کشیده می شود لذا باید تلاش همه جانبه‌ای در این خصوص داشته باشیم.

سردار عبدالرضا ناظری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اهمیت پیشگیری از اعتیاد گفت: متاسفانه ظرفیت کافی در موضوع ترک اعتیاد در استان کرمان وجود ندارد، لذا باید کمپ ترک اعتیاد برای استان کرمان راه‌اندازی شود.

وی استان کرمان را خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در کشور دانست و بیان کرد: در استان کرمان بیش از ۱۸ تن انواع مواد مخدر در ۴ ماهه اول امسال توسط دستگاه‌های مربوطه کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ تن افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای کاهش و پیشگیری اعتیاد در استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه استان کرمان در این راستا گام‌هایی برداشته است اما همچنان با توجه به موقعیت خاص استان کرمان، فضا برای کار زیاد است و باید همه به میدان بیایند تا بتوانیم در برابر این پدیده شوم مبارزه کنیم.

وی به برخورد با اموال قاچاقچیان اشاره و اظهار کرد: باید ضربات اقتصادی به قاچاقچیان وارد کنیم و این مهم شامل خرده فروشان و عمده فروشان می‌شود لذا باید از سوی نهادهای دست‌اندرکار اقدامات لازم برای شناسایی اموال این افراد صورت گیرد.

سردار ناظری با بیان این مطلب که کشفیات انواع مواد مخدر در استان کرمان در پایان سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ۹۶ کاهش داشته‌ است، اظهار کرد: در سال گذشته ۹۳ تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف و ضبط شده است ضمن آنکه کشفیات مواد مخدر در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی از به صدا در آمدن زنگ هشدار مصرف مواد مخدر صنعتی در استان کرمان خبر داد و بیان کرد: آسیب‌های مواد مخدر صنعتی در مرکز کشور بیشتر است، که دارد به سمت دیگر استان های کشور از جمله استان کرمان نیز کشیده می شود لذا باید تلاش همه جانبه‌ای در این خصوص داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6066
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.