• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

بیشترین آمار وجود بخاری‌های غیراستاندارد در استان کرمان است

  • کد خبر : 9224
  • 26 آذر 1398 - 13:09
بیشترین آمار وجود بخاری‌های غیراستاندارد در استان کرمان است

مدیرکل دفتر نظارت سازمان نوسازی کشور گفت: استان کرمان بیشترین آمار بخاری‌های نفتی و گازی غیر استاندارد را به خود اختصاص داده است. محمدچگینی مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور صبح امروز در جمع مسئولین تدارکات و کارپردازی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان کرمان در محل سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس […]

مدیرکل دفتر نظارت سازمان نوسازی کشور گفت: استان کرمان بیشترین آمار بخاری‌های نفتی و گازی غیر استاندارد را به خود اختصاص داده است.

محمدچگینی مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور صبح امروز در جمع مسئولین تدارکات و کارپردازی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان کرمان در محل سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: استان کرمان رتبه نخست بیشترین آمار بخاری‌های نفتی و گازی غیراستاندارد کشور را به خود اختصاص داده، که دلیل این آمار بالا ناشی از پهناور بودن استان کرمان و محرومیت‌های جنوب و شرق این استان و توزیع نامناسب اعتبارات در سنوات قبل از اجرای طرح استاندارد سازی می‌باشد.

اوافزود: استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس از اولویت‌های سازمان نوسازی کشور است و تا کنون بیش از نیمی از مدارس غیر استاندارد استان کرمان استاتدارد سازی شده و به زودی با تزریق اعتبارات و دستیابی به اطلاعات دقیق مابقی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی غیر استاندارد استان کرمان استاندارد می‌شود.

مدیرکل دفتر نظارت سازمان نوسازی کشور تاکید کرد: این جلسه با حضور مسئولین تدارکات و کارپردازی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان برگزار کردیم برای اینکه در رابطه با بحث استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس این کارشناسان بطور مستقیم درگیر هستند و بیشترین و بهترین اطلاعات ممکن را کارشناسان کارپردازی و تدارکات آموزش و پرورش می‌توانند به ما بدهند.

علیرضا حاجی سلطانی مدیر گروه تاسیسات دفتر فنی سازمان نوسازی کشور در این جلسه در زمینه استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مدارس بیان کرد: برای اینکه سیستم استاندارد جایگزین سیستم غیر استاندارد شود نیاز به فاکتور داریم اول اینکه انتخاب درست داسته باشیم و در جایی که نیاز است استاندارد سازی صورت بگیرد و دوم اینکه توزیع اعتبارات به درستی انجام شود.

حاجی سلطانی به طراحی فایل اکسل برای جمع آوری اطلاعات باقیمانده سیستم‌های غیراستاندارد استان کرمان اشاره کرد و بیان کرد: این فایل اکسل به کارشناسان تدارکات و کارپردازی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان کرمان ارسال شده که می‌توانند هم از طریق اتوماسیون اداری و هم از طریق شبکه فضای مجازی برای ما در سازمان نوسازی کشور ارسال نمایند تا ما بتوانیم بر اساس اطلاعات ارسالی به بهترین شکل برنامه ریزی کنیم و باقیمانده کلاس‌های غیر استاندارد استان کرمان را نیز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی استاندارد تجهیز کنیم.

سید محمد واعظی نژاد مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد کارشناسان تدارکات و کارپردازی ادارات آموزش و پرورش سراسر استان کرمان برگزاری این جلسه را مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: در تابستان سال جاری با اجرای طرح استاندارد سازی ۷۵۰ کلاس درس غیراستاندارد را به سیستم استاندارد مجهز کردیم و در ادامه طرح حدود ۳ هزار و۷۰۰کلاس درس داریم که از بخاری نفتی برای گرمایش استفاده می‌کنند که برنامه ریزی کردیم تا این کلاس‌ها نیز به سیستم استاندارد مجهز شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اعتبار اجرای طرج جمع آوری بخاری‌های نفتی در سال ۹۸ را بالغ بر ۱۳۵ میلیاردو ۸۹۸ میلیون ریال عنوان‌کرد و گفت: برای جمع آوری باقیمانده بخاری‌های نفتی و گازی در استان کرمان بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9224
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.