• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

بی عدالتی فوتبال این بار یقه سیرجانی ها را گرفت

  • کد خبر : 6231
  • 05 شهریور 1398 - 10:38
بی عدالتی فوتبال این بار یقه سیرجانی ها را گرفت

تیم فوتبال شهرداری سیرجان بدون داشتن نماینده ای در معرفی بهترین های لیگ موجبات اعتراض بازیکنان و کادر فنی این تیم شایسته فوتبال بانوان شد. تیم فوتبال شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان در فصلی که گذشت نمایشی خیره کننده را ارائه داد و با ۵۷ امتیاز اختلاف که با اختلافی ۱۱ امتیازی نسبت […]

تیم فوتبال شهرداری سیرجان بدون داشتن نماینده ای در معرفی بهترین های لیگ موجبات اعتراض بازیکنان و کادر فنی این تیم شایسته فوتبال بانوان شد.

تیم فوتبال شهرداری سیرجان در لیگ برتر فوتبال بانوان در فصلی که گذشت نمایشی خیره کننده را ارائه داد و با ۵۷ امتیاز اختلاف که با اختلافی ۱۱ امتیازی نسبت به تیم سوم نایب قهرمان لیگ شد.

شاگردان مریم جهانجاتی با میانگین سنی کمتر از ۱۸ سال و با هزینه ای به مراتب پایین تر نسبت به تیمی مثل سپاهان اصفهان و با معرفی فوتبالیست های آینده داری همچون زهره عرفانی ، ساناز آباذرنژاد و … به خوبی در راستای سازندگی و کشف استعدادهای ناب فوتبالی قدم برداشتند.

درخشش فوق العاده افسانه چترنور ۲۰ ساله که با به ثمر رساندن ۳۳ گل باعث شد این بازیکن علیرغم پست غیر تخصصی اش عنوان دومی گلزنان لیگ را کسب کند و روکوردی بی نظیر را به جای بگذارد.

شاگردان جهانجاتی از خط دروازه تا نوک حمله با حضور بازیکنانی با تجربه و جوان فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش گذاشتند تا تحسین اهالی فوتبال را در بر داشته باشد.

حال با اوج بی برنامگی سازمان لیگ در برگزاری تجلیل از بهترین های فصل گذشته شاهد بی عدالتی های زیادی بودیم که این بار یقه های دختران شایسته سیرجانی را گرفت تا تیم نایب قهرمان در بخش تیمی ، خانم گلی و خط دفاعی لیگ هیچ گونه نماینده ای نداشته باشد.

البته ناگفته نماند که اینگونه بی عدالتی ها در انتخاب بهترین های لیگ هر ساله در فوتبال بانوان به خوبی اتفاق می افتد و هرساله اعتراضاتی به حق به این انتخابات مراسم می شود ولی جالب اینکه هر ساله تکرار می شود و مسئولین فوتبال همچنان بی تفاوت از کنار این اتفاقات عبور می کنند.

در پایان امیدواریم مسئولین برگزاری سازمان لیگ بانوان جواب قانع کننده ای به این انتخاب خود داشته باشند تا در سالهای آینده شاهد اینگونه بی عدالتی ها در فوتبال بانوان نباشیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.