• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای جنگ قهرمانی

  • کد خبر : 16321
  • 03 اردیبهشت 1402 - 15:36
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای جنگ قهرمانی

یحیی گل‌محمدی چشم به برد دربی دوخته و آن را اتفاق مثبتی در سرنوشت تیمش در پایان فصل می‌داند. سرمربی سرخ‌ها در دهمین دربی تاریخ خود به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد نشست و شاید همین تجربه باعث شده برخلاف گذشته با پختگی و انرژی ویژه‌ای حتی فضای نشست خبری را تحت تاثیر […]

یحیی گل‌محمدی چشم به برد دربی دوخته و آن را اتفاق مثبتی در سرنوشت تیمش در پایان فصل می‌داند. سرمربی سرخ‌ها در دهمین دربی تاریخ خود به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد نشست و شاید همین تجربه باعث شده برخلاف گذشته با پختگی و انرژی ویژه‌ای حتی فضای نشست خبری را تحت تاثیر جملات خود قرار دهد.
سرمربی سرخ‌ها در یکی از بهترین شرایط تیمش از حیث نفرات و آمادگی و حضور کامل آنها در لیست، برابر استقلال قرار خواهد گرفت و به دنبال چینش قابل اعتماد برای دستیابی به هدف خود خواهد بود. یک ترکیب ایده‌آل قطعا می‌تواند سهم زیادی در کسب نتیجه نهایی برای هر تیمی داشته باشد و همین مساله باعث شده تا سرمربی سرخ‌ها طی ساعات اخیر تدابیر ویژه‌ای برای انتخاب ۱۱ مرد نهایی خود در دربی صدم داشته باشد.
انتخاب دروازه پرسپولیس کاملا قابل پیش‌بینی است؛ بیرانوند و حضوری دوباره دربی و تلاش برای دستیابی به موفقیت‌های تیمی و فردی در‌ این جدال. شماره یک سرخ‌ها مقابل یکی از قدرتمندترین خطوط تهاجمی لیگ قطعا کار دشوارتری از گذشته پیش رو خواهد داشت و باید دید به چه شکل خط دفاعی تیمش را رهبری خواهد کرد.

برای خط دفاعی پرسپولیس هم می‌تواند ترکیب وحید امیری در سمت چپ، گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی فر را در سمت راست متصور شد. امیری در بازی قبلی در فاز تهاجمی تیم حاضر بود و به عنوان یکی از مهاجمان در کنار مهدی عبدی حاضر شد اما بازگشت محمد عمری از مصدومیت احتمالا او را بار دیگر به سمت چپ دفاع بازگرداند.

برای خط میانی نیز حضور میلاد سرلک قطعی خواهد بود و باید منتظر حضور سروش رفیعی با خصوصیات تدافعی‌تر‌ اما با قدرت رهبری بالا در کنار او بود. سعید صادقی بعد از درخشش طی دیدارهای اخیر بار دیگر به عنوان یکی از وینگرهای بازیساز و با قدرت گلزنی بالا و البته اینبار انگیزه‌های شخصی، در سمت راست و در همکاری با دانیال اسماعیلی فر حاضر خواهد شد و در سمت مقابل نیز مهدی ترابی به میدان می‌رود. ستاره پرسپولیسی‌ها که بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته، برخلاف روزهای حضور در سایپا، با پیراهن پرسپولیس گلی مقابل استقلال و در دربی به نام خود نکرده و شاید اینبار چشم یحیی گل‌محمدی و هواداران تیمش بیش از هر زمان دیگری به حرکات انفجاری او باشد.

برای خط حمله نیز باید منتظر بازگشت محمد عمری به ترکیب بود؛ ستاره پرانرژی پرسپولیس با قدرت دوندگی بالا، پرس خط دفاعی حریف و تکنیک منحصربفرد و البته قدرت گلزنی با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارا خواهد بود تا در کنار عیسی آل کثیر دیگر مهاجم این دیدار باشد. انتخاب سخت از بین مهدی عبدی و آل کثیر تا این لحظه به نام مهاجم جنوبی و باتجربه بود تا قدرت یحیی گل‌محمدی روی نیمکت نیز در این بازی پراکنده و قابل توجه باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
علیرضا بیرانوند-وحید امیری-گئورگی گولسیانی-مرتضی پورعلی گنجی-دانیال اسماعیلی فر-میلاد سرلک-سروش رفیعی-سعید صادقی-مهدی ترابی-عیسی آل کثیر-محمد عمری

روی نیمکت پرسپولیس نیز باید احتمالا با این شرایط منتظر حضور نفراتی مثل احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، مهدی عبدی، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا بود و باید دید در فاصله ساعاتی مانده به این دربی سرنوشت ساز یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا پیش‌بینی ما از ترکیب دربی درست بوده یا خیر.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.