• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

تصمیم مهم فرهاد مجیدی درباره تیم‌ملی

  • کد خبر : 15210
  • 28 اردیبهشت 1401 - 9:19
تصمیم مهم فرهاد مجیدی درباره تیم‌ملی

 باشگاه استقلال بازیکنان خود را به تیم امید نمی‌دهد تا در دیدارهای باقیمانده از حضورشان استفاده کند.پس از انتشار اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی زیر ۲۳ سال برای حضور در اردوی عراق، نام سه بازیکن تیم استقلال بین نفرات دعوت شده از سوی مهدی مهدوی کیا (سرمربی این تیم) به چشم خورد.علیرضا رضایی دروازه بان […]

 باشگاه استقلال بازیکنان خود را به تیم امید نمی‌دهد تا در دیدارهای باقیمانده از حضورشان استفاده کند.
پس از انتشار اسامی نهایی بازیکنان تیم ملی زیر ۲۳ سال برای حضور در اردوی عراق، نام سه بازیکن تیم استقلال بین نفرات دعوت شده از سوی مهدی مهدوی کیا (سرمربی این تیم) به چشم خورد.
علیرضا رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال به همراه امیر علی صادقی و سینا سعیدی فر سه بازیکن رده زیر ۲۳ سال استقلال هستند که در این فهرست از سوی کادر فنی تیم امید به اردو دعوت شده‌اند و باید صبح فردا در مرکز تیم های ملی خود را به کادر فنی معرفی کنند تا در تست کرونا حضور یابند.
اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که فرهاد مجیدی به هیچ عنوان حاضر به جدایی این سه بازیکن تا پیش از پایان مسابقات این فصل از رقابت‌های لیگ برتر نیست.
ظاهراً سرمربی تیم استقلال در این باره از باشگاه خواسته طی نامه ای به فدراسیون فوتبال شرایط حساس این تیم تا پایان لیگ برتر را شرح داده و اعلام کنند که تیم استقلال شامگاه روز هشتم خرداد پس از برگزاری دیدار آخر این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان و جشن قهرمانی بازیکنان تیمش را برای حضور در اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال در اختیار تیم امید قرار می دهد.
قرار است این سه نفر برای شرکت در رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در اختیار فدراسیون قرار بگیرند تا همراه این تیم در مسابقاتی که قرار است در کشور ازبکستان برگزار شود حضور یابند.
اولین دیدار تیم ملی امید ایران روز یازدهم خرداد مقابل قطر برگزار میشود و اگر بازیکنان استقلال روز نهم عازم ازبکستان شوند دو روز زودتر به محل برگزاری رقابتها می رسند.
شایان ذکر است؛ با توجه به محرومیت محمد دانشگر، سه اخطاره بودن امیرحسین حسین زاده و نداشتن دروازه بان سوم، شرایط استقلال برای سه بازی حساس پیش رو (تا پایان فصل) به گونه‌ای است که کادر فنی این تیم حاضر به پذیرش چنین ریسکی نبوده و بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار نخواهد داد.
ناگفته نماند؛ تیم استقلال پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید در استادیوم آزادی به مصاف آلومینیوم اراک به رود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15210
  • منبع : خبر ورزشی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.