• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان شد:

تهدیدهای استکبار برای مردم منطقه اثر ندارد

  • کد خبر : 559
  • 24 فروردین 1397 - 13:37
تهدیدهای استکبار برای مردم منطقه اثر ندارد

امام جمعه سیرجان گفت: رژیم جعلی صهیونیست با همکاری تنگاتنگ آل سعود و آمریکا همه تلاشهای خود را در قالب جنایت های بسیار انجام داد تا بتوانند منطقه را از مقاومت و حزب الله بگیرند و صهیونیست ها هم قدرت داشته باشند که نتوانستند. حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: امروز شاهد بهانه جویی های […]

امام جمعه سیرجان گفت: رژیم جعلی صهیونیست با همکاری تنگاتنگ آل سعود و آمریکا همه تلاشهای خود را در قالب جنایت های بسیار انجام داد تا بتوانند منطقه را از مقاومت و حزب الله بگیرند و صهیونیست ها هم قدرت داشته باشند که نتوانستند.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: امروز شاهد بهانه جویی های واهی شیطان بزرگ هستیم تا با دخالت در امور سوریه خود را سکاندار امنیت در منطقه قلمداد کند که باید به آنها گفت، توطئه های شما برای همیشه شکست خورده و دست و پا زدن در این منجلابی که خودشان درست کردند موجب غرق شدن و نابودی قطعی ستمگران خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امروزه تهدیدهای استکبار برای مردم در منطقه اثر ندارد و ملت ها تجربه شکست دشمنان خود را در سلاح مقاومت و ایستادگی دیدند و با همین سلاح هم به نابودی مثلت شوم استکباری خواهند رسید.
خطیب جمعه سیرجان اقتدار نظام اسلامی ایران را به دلیل اقتدار اسلام راستین عنوان کرد و گفت: یاوه گویی های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران به دلیل افزایش روز افزون اقتدار این کشور و نظام است و ما باید این اقتدار را در مسیر رهبری و ولایت و با اتحاد و همبستگی حفظ کنیم.
حجت الاسلام حسینی استفاده دشمن علیه ملت ایران را با استفاده از هر حربه ای یادآور شد و گفت: امروز از تلگرام به عنوان یک پیام رسان جدی باید استفاده درست و بجا شود و ابزار دست بیگانگان و دشمنان قرار نگیرد.
وی ادامه داد: طرح ایجاد پیامرسان داخلی به دلیل کم شدن شیطنت دشمنان استکباری است اما همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی دستور دادند و فتوا صادر کردند داخل شدن به حریم خصوصی مردم حرام شرعی است.
امام جمعه سیرجان حمایت از کالای ایرانی را یاد آور شد و افزود: دولت از چند صدایی در تیم اقتصادی خود پرهیز کند و این تیم با برنامه ریزی های مستمر و مرتب به اقتصاد و رفاه مردم گام بردارد و واردات را به گونه ای کنترل کند که کالاهایی که در داخل تولید می شوند از ورودشان جلوگیری شود و کنترل بازار را نظارت داشته باشند.
وی با تبریک عید بزرگ مبعث، فلسفه بعثت پیامبر اسلام را مبارزه با مستکبران و اجتناب از طاغوت عنوان کرد و گفت: اسلام ناب محمدی (ص) خواهان برابری و مساوات همه مردم است و خوی استکبار هم ظلم و ستم برای رسیدن به اهداف و امیال شیطانی است لذا پیامبر مبعوث شد حکومتی اسلامی در اجرای اهداف اسلام داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=559

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.