• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
سخنگوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان:

تکمیل محور سیرجان – بافت – جیرفت به ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

  • کد خبر : 15622
  • 10 خرداد 1401 - 8:16
تکمیل محور سیرجان – بافت – جیرفت به ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سخنگوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تکمیل کل محور سیرجان – بافت – جیرفت به یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و ۶۰ میلیارد تومان از این اعتبار در مرحله مناقصه است. حمید آبسالان در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های در دست احداث این وزارت در استان […]

سخنگوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تکمیل کل محور سیرجان – بافت – جیرفت به یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و ۶۰ میلیارد تومان از این اعتبار در مرحله مناقصه است.

حمید آبسالان در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه های در دست احداث این وزارت در استان کرمان افزود: کارفرمای پروژه تکمیل محور سیرجان – بافت – جیرفت ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب این استان است.

وی اظهار داشت: طول کل محور ۲۷۰ کیلومتر و ۱۷۰ کیلومتر آن مربوط به راه و شهرسازی استان کرمان، ۴۸ کیلومتر از این محور درحال بهره برداری، ۳۰ کیلومتر در حال احداث و ۶ کیلومتر آماده برای مناقصه است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه احداث مسیر اصلی جیرفت، بافت و سیرجان به طول ۲۷۰ کیلومتر از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: این محور کریدور ارتباطی شهرهای بافت، سیرجان، شیراز و همچنین محور بندرعباس و تهران است.

وی با اشاره به تاثیر این محور بر فعالیت های معادن فولاد بافت، گل گهر سیرجان و معدن چهار گنبد در مسیر مورد نظر، قرار گرفتن صنایع دامپروری و کشاورزی و تولید کرک و پشم و محصولات جالیزی در شهرستان بافت، سیرجان جنوب کرمان عنوان کرد: با راه اندازی این محور تلفات جاده ای ناشی از تردد خودروهای سنگین و همچنین حمل مواد معدنی و کشاورزی به صورت محسوسی کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.